پشتیبانی از تولیدات ملی سبب پیشرفت و توسعه ایران اسلامی می شود
۰۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۹:۵۵
شناسه : 293672
9
فرماندار میاندوآب: فرماندار میاندوآب گفت: رفع تمامی موانع اقتصادی و  پشتیبانی از تولیدات ملی سبب پیشرفت و توسعه ایران اسلامی می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حسام شیرازه محبت در پیامی به مناسبت سال جدید، گفت: امیدوارم در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها » نامگذاری شد، مسیر پیش‌رو برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و رفع تمامی موانع اقتصادی و  پشتیبانی از تولیدات ملی در جهت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی هموار شود.

فرماندار میاندوآب با ابراز امیدواری نسبت به رهایی از شر ویروس کرونا در سال جدید، افزود: امیدوارم در آغازین روزهای سال۱۴۰۰ به همت و تلاش مدافعان سلامت، از شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تقارن عید نوروز با ماه شعبان، اظهار کرد: عید نوروز باستانی که مزین به ماه شعبان و میلاد مسعود است را به عموم مردم تبریک گفته و  سالی سرشار از برکت، عزّت، آرامش و سربلندی را زیر سایه‌ی پرمهر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه برای مسلمین جهان خصوصاً ملت عزیز ایران و مردم شریف شهرستان میاندوآب از درگاه ایزد منّان مسئلت می‌نمایم.

شیرازه محبت تصریح کرد: از همراهی و همیاری خوب و ارزنده مردم فهیم میاندوآب که با خدمتگزاران خود داشته و دارند، تقدیر شایسته نموده و به همه همکاران تلاشگر؛ اعم از مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی،فعالان بخش های عمومی و غیردولتی در عموم حوزه ها که دل در گرو سربلندی هرچه بیشتر این مرز و بوم دارند، خدا قوت می ‌گویم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.