واکنش ها به انتخاب شهردار جدید میاندوآب/ موافقان و مخالفان چه می گویند؟
۲۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۵
شناسه : 265709
7

با انتخاب شهردار جدید میاندوآب، محافل مجازی، رنگ و بوی دیگری گرفته و عده ای به مخالفت با شهردار منتخب پرداخته و برخی نیز در موافقت با وی مطالبی را بیان می کنند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، «طلسم انتخاب شهردار میاندوآب شکست»، این تیتری بود که خیلی زود بعد از جلسه فوق العاده شورای شهر میاندوآب، نقل محافل شد و این شهر پس از نزدیک به یک سال کلیددار جدید شهرداری شهرش را شناخت.

میاندوآب، زادگاه شهید باکری، شهر آب های خروشان و شهر دوچرخه ایران، نزدیک به یک سال( از آبان ماه سال 95) است که بعد از استعفای عبداللهی، شهردار قبلی خود، شهرداری به خود ندیده و شهرداری میاندوآب توسط سرپرست اداره می شود و با انتخاب «رضا حضرتی» از سوی شورای شهر، طلسم انتخاب شهردار جدید در میاندوآب شکست.

از سوی دیگر موضوع انتخاب شهردار میاندوآب و به طور کلی شهرداری  همواره یکی از موضوعاتی بوده که عملکرد و اقدامات آن مورد اظهار نظر و بحث و بررسی فراوانی در میاندوآب قرار می گیرد که این امر نشان دهنده اهمیت این موضوع برای مردم این شهر است.

قبل از انتخاب شهردار جدید، بازار اسامی مختلف برای تصدی مسئولیت شهرداری داغ داغ بود و هر روز در محافل مختلف مجازی و حقیقی، افراد به بررسي گزينه‌هاي پيشنهادي و مطرح براي شهرداري می پرداختند و نظرات خود را در مورد گزینه هایی که مطرح شده بود و نیز می شد، اعلام می کردند.

اما با انتخاب شهردار جدید، بررسی و اظهارنظرات در محافل مجازی، رنگ و بوی دیگری گرفت و عده ای به مخالفت با شهردار منتخب پرداخته و برخی نیز در موافقت با وی صحبت کردند و برخی نیز در این میان نظر خود را موکول به روزهای آینده کردند.

به طور کلی آنطور که از برآیند نظرات و اظهارنظرهای مطرح شده بر می آید، این است که مخالفان انتقادات خود را متوجه مدرک تحصیلی و شغل اصلی حضرتی کرده و معتقدند، مدیریت شهری مانند میاندوآب فردی متخصص در زمینه امور شهری و آشنا به امورات شهرداری و عمرانی را می طلبد و یک دبیر با تحصیلات غیرمرتبط با شهرداری نمی تواند، گزینه مناسبی باشد.

در مقابل طرفداران شهردار منتخب نیز با حمایت از وی معتقدند؛ توان مدیریت از مشخصه های اصلی یک شهردار است و معلم و غیر آن نمی شناسد و بنابراین حضرتی را گزینه مناسب و خوبی برای تصدی مسئولیت شهرداری میاندوآب می دانند.

دسته سوم هم کسانی هستند که اظهارنظری نکرده و تا مشخص شدن نظر هیئت تطبیق و صدور و یا عدم صدور حکم شهردار سکوت اختیار کرده اند و منتظر هستند تا ببیند که آیا حضرتی شرایط تصدی مسئولیت شهرداری را احراز می کند و یا خیر.

بر اساس اعلام احد غفاری نایب رئیس شورای شهر میاندوآب، رضا حضرتی دانش آموخته دکترای تخصصی حقوق کیفری، دانشجوی ارشد حقوق تجارت بین الملل و کارشناس حقوق و لیسانس و فوق لیسانس ادبیات فارسی بوده و دبیر و مدیریت دبیرستان، معاونت دانشگاه آزاد و ریاست دانشکده سما، دهیاری دهستان للکو و تدریس در مدارس و دانشگاه ها در سوابق وی به چشم می خورد.

بهرحال باید منتظر ماند و دید که آیا حضرتی می تواند از مراحلی که در راه صدور حکم وجود دارد، عبور کند؟ زمان قطعا همه چیز را مشخص خواهد کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.