دستگیری سارق مسلح در میاندوآب در کمتر از 24 ساعت
۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
شناسه : 262577
7

فرمانده انتظامی میاندوآب، از دستگیری سارق مسلح با اقدامات پلیسی و کارآگاهی در کمتر از 24 ساعت در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به خبر دستگیری سارق مسلح احشام در میاندوآب، گفت: برابر اطلاع واصله به پلیس 110 و کسب گزارشی مبنی بر اینکه فردی مجروح در حوالی یکی از روستاهای میاندوآب به صورت بیهوش بر روی زمین افتاده است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی میاندوآب اظهار کرد: پس از این موضوع، سریعا واحد انتظامی با اورژانس در محل حادثه حاضر و ضمن دلالت مصدوم به بیمارستان، دو اکیپ از آگاهی و انتظامی شهرستان نیز به محل اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های به عمل آمده، مصدوم توسط فردی مسلح از دو قسمت بدن مجروح و 52 راس از احشام وی به سرقت رفته بود.

شیخ نژاد با بیان اینکه با رهمنودهای سردار فرماندهی انتظامی استان، تحقیقات بیشتر در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، اظهار کرد: با اقدامات انجام گرفته، سارق احشام و مخفیگاهش در کمتر از 12 ساعت در یکی از روستاهای میاندوآب، شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی در یک عملیات در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در تحقیقات اولیه، سارق به بزه انتسابی اعتراف نکرده و پس از شناسایی سه نفر مالخر و بازرسی از مخفیگاه آنان، تعداد 52 راس گوسفند مسروقه به ارزش تقریبی 500میلیون ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: پس از کشف احشام و دستگیری مالخران، متهم ناچاراً به بزه انتسابی اعتراف و ضمن کشف سلاح بکاررفته، پرونده مطروحه به همراه چهار نفر متهم دستگیر شده، تحویل مقامات قضایی شد.

شیخ نژاد گفت: وضعیت عمومی مالک احشام پس از عمل جراحی، مطلوب است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.