لزوم ساماندهی ورودی های شهری میاندوآب
۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
شناسه : 264254
6

ورودی شهر میاندوآب و ساماندهی آن همواره از خواسته های اصلی مردم این شهر و حتی کسانی که اهل میاندوآب و اکنون ساکن شهرهای دیگر هستند, بوده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر, ورودی هر شهر در واقع بیانگر زیبایی آن شهر است و مسافران و رهگذران نیز توجه فراوانی به ورودی شهرها دارند.
ورودی شهر میاندوآب و ساماندهی آن نیز یکی از موضوعاتی است که همواره از خواسته های اصلی مردم این شهر و حتی کسانی که اهل میاندوآب و اکنون ساکن شهرهای دیگر هستند نیز ساماندهی ورودی های شهری را به عنوان یک مطالبه اصلی مطرح می کنند.
در همین زمینه نیز عبداللهی یک میاندوآبی ساکن تبریز در پیامی به زرین خبر, خواستار ساماندهی ورودی های این شهر شده است.
وی در این پیام خود این چنین آورده است:
“خواستم موردی که همیشه اینجانب را اذیت کرده با اطلاع رسانی به گوش مسئولان دست اندرکار برسانید تا شاید این دغدغه نه من بلکه دغدغه همه همشهریان عزیز من مرتفع شود.
بنده نزدیک به ۲۶ سال هست دور از شهر میاندوآب و ساکن تبریزم و همواره تعصب و حس وطن پرستی ام زبانزد عام و خاص در بین دوستان و همکاران بوده و هست.
در این 26 سالی که مسیر تبریز و میاندوآب رفت و آمد دارم همواره ورودی شهر که یکی از شاهراه های کشور می باشد, عذابم داده که چرا واقعا توجهی به زیبا سازی و جمع آوری خرابه های آن اقدام نمی شود.
آیا این ورودی در شان یک شهری مثل میاندوآب هست؟
منکر خدمات انجام شده در شهرمان نیستیم اما ورودی شهر از طرف تبریز قبول کنیم که در شان شهر و مردم فهیم و فرهنگی میاندوآب عزیز نیست.
استدعا داریم شورای شهر جدید به این مساله اهمیت ویژه ای داشته باشند.”
این پیام تنها یکی از پیام ها و خواسته های مردم است که امیدواریم مورد توجه مسئولان باشد.

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.