اصغری پور سرپرست شهرداری میاندوآب ماند/ انتخاب شهردار جدید به هفته آینده موکول شد
۰۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
شناسه : 264648
10

اعضای شورای شهر میاندوآب در دومین جلسه رسمی خود با ابقای “وحید اصغری پور” به عنوان سرپرست شهرداری میاندوآب موافقت کردند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، دومین جلسه رسمی شورای شهر میاندوآب در دوره پنجم، عصر امروز در محل این شورا و با دستور کار انتخاب سرپرست و شهردار جدید میاندوآب برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، رئیس شورای میاندوآب در سخنانی با اشاره اهمیت انتخاب سرپرست و شهردار میاندوآب گفت: شهرداری نمی تواند بدون سرپرست باشد و باید ابتدا سرپرست را برای شهرداری انتخاب کنیم تا در امورات شهرداری تاخیر نیفتد.

فخرالدین آذریان اظهار کرد: پس از انتخاب سرپرست شهرداری، از بین 14 نفر که پیش از این در جلسات ما حاضر شده و برنامه های خود را ارائه داده اند، شهردار جدید را انتخاب خواهیم کرد.

پس از سخنان آذریان، حاضران به اتفاق بر روی ادامه سرپرستی ” وحید اصغری پور” با 7 رای موافقت کردند.

اما جلسه به انتخاب سرپرست شهردار ختم نشد و پس از موافقت اعضا با ابقای “اصغری پور” در مسئولیت سرپرست شهرداری، نوبت به موضوع انتخاب شهردار رسید که در این بین هر یک از اعضا اظهاراتی را مطرح کرده و برخی پیشنهاد دادند تا لیست 14 نفره، پالایش شده و تعداد گزینه ها کمتر شود.

* تراب قهرمانی در این باره گفت: بهتر از معایب و محاسن گزینه ها را احصا کرده و در جلسه دیگری با اتفاق آرا، گزینه نهایی را انتخاب و همه به اتفاق از وی پشتیبانی و حمایت کنیم.

*رسول ملکی نیز در این زمینه گفت: بنده نیز موافق وحدت بوده و از انتخاب شهرداری با پشتوانه اکثریت قاطع  حمایت می کنم.

وی اظهار کرد: نباید به شایعاتی که در بیرون هست، توجه کرد و چه اکنون و یا چه هفته آینده شهردار انتخاب شود، باید با صداقت کارها را پیش برد و رفتار کنیم.

*مرتضی نجفی هم در سخنان خود با اشاره به اینکه هرکس به رای اکثریت تمکین نکند، نباید عضو شورا می شد؛ گفت: ما خود انتخاب شده مردم هستیم و خودمان نیز باید به رای اکثریت تمکین کنیم و به این نیز اعتقاد داریم.

وی با بیان اینکه در بیرون حرف و حدیث مطرح است، اظهار کرد: بهتر است بنشینیم و با همفکری همدیگر، فردی را انتخاب کنیم، نه اینکه گروه بندی کنیم و اینگونه باشد که تنها حضور عده ای برای رسمیت لازم است.

*احد غفاری در سخنان خود با تاکید بر اینکه نظر بنده انتخاب شهردار در این جلسه است، گفت: همه ما نخستین قولی که به مردم داده ایم، انتخاب شهردار در وهله نخست بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت سه ماه از گزینه ها شناخت پیدا کرده ایم، اظهار کرد: هر چه قدر در انتخاب شهردار تاخیر بیفتد، بر مشکلات افزوده می شود و لذا باید شهرداری را از بلاتکلیفی خارج کنیم و بدانیم که مردم از این وضعیت خسته شده اند.

*داریوش عسگری نیز در سخنان خود با بیان اینکه از زمان انتخاب شهردار تا صدور حکم وی زمانبر است، گفت: هرکس یک نظر دارد و این نیز طبیعی است ولی به نظر من بهتر است، گزینه ها را پالایش کنیم تا گزینه ای قوی با پشتوانه رای خوب انتخاب کنیم.

*جهانگیر قاسم زاده نیز با اشاره به اینکه فصل کاری رو به پایان است، اظهار کرد: باید هر چه سریعتر شهردار را انتخاب و شهرداری و مردم را از بلاتکلیفی دربیاوریم و نظر بنده انتخاب شهردار در این جلسه است.

وی افزود: ما به مردم قول داده ایم و از سوی دیگر شهرداری درآمد لازم را ندارد و باید شهردار را انتخاب کنیم.

*فخرالدین آذریان هم در پایان با بیان اینکه بنده هم موافق انتخاب شهردار در این جلسه هستم، گفت: نظر اکثریت اعضا هر گونه باشد به آن ترتیب عمل خواهیم کرد.

در پایان و پس از اظهارات همه اعضا، تصمیم بر آن شد تا شهردار جدید میاندوآب، هفته آینده انتخاب شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.