دانشگاه و حوزه بیش از پیش به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد
۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴
شناسه : 303861
3
سردار شهسواری: فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه، اکنون دانشگاه و حوزه بیشتر از هر محلی دیگر، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد، عنوان کرد: امروز یکی از ضروری‌ترین تشکلات، بسیج دانشجویی و طلبه است و فرزندان بسیجی هم در این دو مرکز پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار حبیب شهسواری امروز در جلسه شورای اداری، با بیان اینکه شهدا در طول این ۴۳ سال در خون خود غلطیدند تا ارزش‌های اسلامی آسیب نبیند، اظهارداشت: برای ما شهدای ۸ سال دفاع مقدس با شهدای امنیت فرقی ندارند همه آنها «عند ربهم یرزقونند>>.

وی عنوان کرد: همه این شهدا بسیجی بوده و فدایی انقلاب، کشور و مردم هستند و پشتیبانی از ولایت فقیه مولفه اصلی آنان بود.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: کارنامه بسیج در همه عرصه‌هایی که حضور داشته از جمله دوران دفاع مقدس، خدمت رسانی به مردم در بلایای طبیعی، حوادث و بحران‌ها و دفاع از انقلاب در برابر فتنه‌ها، درخشان بود.

وی با بیان اینکه بسیجی بودن به کسوت و مقام نیست، عنوان کرد: بنده به عنوان یک پاسدار، بسیجی بوده و امیر ارتش نیز باید بسیجی باشد.

وی با  بیان اینکه تفکر بسیجی همان تفکر انقلابی و اسلامی است، عنوان کرد: هر کدام از ملت ایران از رئیس جمهور گرفته تا عموم مردم باید تفکر بسیجی داشته باشندپ

سردار شهسواری با بیان اینکه مردم ایران با تفکر بسیجی از دل هر توطئه‌ای سلامت بیرون آمدند، گفت: مبنای شکل‌گیری بسیج تبدیل تهدیدهای دشمن به فرصت‌ است.

وی با اشاره به اینکه، پنجم آذر مصادف با تشکیل بسیج مستضعفین نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) است، گفت: تشکیل بسیج مستضعفان از سوی رهبر کبیر انقلاب فرصتی شد تا نوای شورانگیز تفکر بسیجی که از قرآن، نبوت، امامت، ایثار، عزت و شهادت الگو گرفته است طنین‌انداز شود و ملت ایران در زیر سایه درخت تناور و شجره طیبه بتوانند در آرامش و آسایش زندگی کنند و مقابل استکبار ایستادگی کنند.

سردار شهسواری خاطرنشان کرد: بسیج در جایگاه و شأنی بالاتر از یک سازمان نظامی است و این تفکرات بسیجی است که گران‌ترین پهباد آمریکایی را با اقتدار می‌زنند و که این نشان از اقتدار و روحیه بسیجی ما است.

فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد:امروز بسیج به عنوان یکی از اهرام محرکه انقلاب اسلامی است که توسعه روز افزون آن باعث اعتلای روز افزون کشور شده است.

وی عنوان کرد: دشمنان به دنبال تضعیف نظام، ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت هستند اما مردم ایران به خصوص بسیجیان با تفکری که دارند امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کرده‌اند.

سردار شهسورای با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) بیان کرد: اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار، خلوص و فداکاری و عشق به ذات مقدس حق و اسلام را ارائه دهیم، چه کسی سزاوارتر از بسیج و بسیجی خواهد بود.

وی با بیان اینکه، اکنون دانشگاه و حوزه بیشتر از هر محلی دیگر، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد، عنوان کرد: امروز یکی از ضروری‌ترین تشکلات، بسیج دانشجویی و طلبه است و فرزندان بسیجی هم در این دو مرکز پاسدار اصول تغییرناپذیر نه شرقی نه غربی هستند.

سردار شهسواری تاکید کرد: فرزندان انقلاب نباید اجازه دهند ایادی آمریکا و شوری در آن دو محل حساس نفوذ پیدا کنند چرا که تا به امروز هرچه خورده‌ایم از روی غفلت به فرمان امام (ره) است.

وی در ادامه سخنان خود اظهارداشت: بسیجیان جهان اسلام باید به فکر ایجاد حکومت بزرگ جهان اسلامی باشند و این شدنی است چرا که بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.