اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب
۳۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۹:۱۵
شناسه : 287958
15

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب از اجرای رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، گفت: بعد از اینکه رهبر معظم انقلاب دستور رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده از شیوع کرونا را صادر کردند، سازمان بسیج مستضعفین رزمایش کمک مومنانه را آغاز کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری و کمک به نیازمندان و اقشار آسیب دیده بر اثر  شیوع کرونا، رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب نیز همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب

وی افزود:رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به افراد نیازمند و با مشارکت حوزه ها و پایگاههای بسیج در سطح شهرستان اجرا می شود.

پالهنگ ضمن تقدیر از کلیه مردم شریف شهرستان و خیرین که در مقابله با این ویروس منحوس پای کار آمده و تلاش می کنند، تصریح کرد: با اجرای رزمایش کمک مومنانه قطعا شاهد همدلی و مهربانی هرچه بیشتر مردم میاندوآب با نیازمندان و اقشار آسیب پذیر از ویروس منحوس کرونا خواهیم بود.

گفتنی است جلسه ستاد شهرستانی رزمایش کمک مومنانه در شهرستان میاندوآب و ساماندهی مشارکتهای مردمی امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و معاون اداره بهزیستی در دفتر فرماندار میاندوآب برگزار شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.