روز قدس، روز اتحاد امت اسلام در حمایت از مظلوم است / آزادی قدس به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲
شناسه : 300036
5
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب:

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: روز قدس، تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه متعلق به همه امت اسلام است که امروز به برکت تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل(ره)، به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است.

پ
پ

سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به اینکه روز قدس، روز اسلام است، اظهار کرد: روز قدس، روز اتحاد امت اسلام در حمایت از مظلوم و فریاد استکبارستیزی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: روز قدس، تدبیر هوشمندانه و حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) است تا همه مسلمانان دنیا در دفاع از قدس به عنوان قبله اول مسلمین همصدا شده و انسان های آزاده را به دفاع از مظوم فراخوانند.

وی گفت: روز قدس، تنها متعلق به فلسطین نیست بلکه متعلق به همه امت اسلام است که امروز به برکت تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام راحل(ره)، به یک مطالبه جهانی تبدیل شده است.

پالهنگ با بیان اینکه امروز شاهد ناکامی ها و شکست های پی در پی رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت هستیم، تصریح کرد: روز به روز شاهد ناکامی ها و شکست های پی در پی جبهه استکبار در مقابل جبهه مقاومت هستیم و صدای شکستن استخوان های رژیم غاصب صهیونیستی بیش از پیش به گوش می رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب افزود: رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی بوده و این یک وعده قرآنی است و ان شالله در کمتر از ۲۵ سال آینده به فرموده رهبر معظم انقلاب، حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) شاهد نابودی رژیم غاصب صهیونیستی خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال، اظهار کرد: امسال با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس و نیز در فضای مجازی با پویش های مجازی، ندای مظلومیت مردم مظلوم فلسطین را سر داده و شعارهای “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” را رساتر از قبل فریاد خواهیم زد و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به دنیا نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.