دشمن به دنبال ترویج ناامیدی در جامعه است/ باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم
۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
شناسه : 300952
4
جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی: جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امید را از ملت ایران بگیرد و ناامیدی را ترویج دهد و در این راستا نیز رسانه های معاند خارجی و منافقین داخلی ابزار دشمن هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرتیپ دوم پاسدار طالب رحیمی در آئین معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی با اشاره به اینکه دشمن همواره به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: مردم همیشه پای نظام و انقلاب بوده و توطئه های دشمنان را خنثی ساخته اند.

جانشین سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته تا امید را از ملت ایران بگیرد و ناامیدی را ترویج دهد و در این راستا نیز رسانه های معاند خارجی و منافقین داخلی ابزار دشمن هستند.

وی با بیان اینکه  امروز صدای شکستن استخوان های آمریکا به گوش می رسد، گفت: آمریکا رو به افول و نابودی است و این را به عینه امروز در جهان در شکست های پی در پی آمریکا می توان دید.

سردار رحیمی در ادامه با تاکید بر اینکه باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، تصریح کرد: دشمن خیمه ولایت را نشانه گرفته است چرا که می داند ولایت، دژ اسلام است.

در ادامه با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت دنیا را در نوردیده است، اظهار کرد: با اجرای سند ننگین ۲۰۳۰ به دنبال حذف شهید فهمیده ها از کتب درسی بودند چرا که از فرهنگ ایثار و شهادت در هراس هستندو

وی هم چنین با بیان اینکه دولت سیزدهم گرانی را از دولت قبل به ارث برده است، گفت: دولت سیزدهم، دولت را در شرایط نامناسب اقتصادی و مالی تحویل گرفت و متاسفانه تولید و اقتصاد کشور نابود شده بود و جاسوسان و نفوذی های غرب گرا به مردم خیانت کرده بودند.

در ادامه مراسم، سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب معرفی و از زحمات و تلاش های سه ساله سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.