مرکز تحقیقات نهال دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود
۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۴۹
شناسه : 293446
5
رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب: حبیبی با اشاره به راه اندازی مرکز تحقیقات نهال در این دانشگاه، اظهار کرد: ارتقا کمی و کیفی از لحاظ آموزشی و ... از دیگر برنامه های مدنظر برای سال های آینده این دانشگاه است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه و مطبوعات شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: خبرنگاران نقش مهمی در فرهنگ سازی در جامعه دارند.

قادر حبیبی با بیان اینکه دانشگاه نیز یک محیط علمی و فرهنگی است، افزود: تولید و صدور فرهنگ نیز از دانشگاه نشأت می گیرد و دانشگاه نیز محلی برای تغییر رفتار است.

وی با اشاره به جایگاه دانشگاه پیام نور در بین دانشگاهها در کشور، گفت: دانشگاه پیام نور از مزیت هایی مانند تحصیل همزمان در دو رشته، آموزش از راه دور و… برخوردار است.

حبیبی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور میاندوآب از بزرگترین دانشگاه های پیام نور استان به شمار می رود، تصریح کرد: فضاهای آموزشی کامل و رشته های متنوع از ویژگی های این دانشگاه به شمار می رود.

رئیس دانشگاه پیام نور میاندوآب در ادامه با اشاره به راه اندازی مرکز تحقیقات نهال در این دانشگاه، اظهار کرد: ارتقا کمی و کیفی از لحاظ آموزشی و … از دیگر برنامه های مدنظر برای سال های آینده این دانشگاه است.

وی هم چنین بر لزوم شناساندن دانشگاه پیام نور و جذب دانشجویان بومی تاکید کرد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.