۲۲ بهمن بر بام فضای مجازی جهان؛ «بهمن تماشایی» ترند یک دنیا شد/ بررسی داغ های مجازی با محور جشن پیروزی انقلاب اسلامی
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۹:۴۸
شناسه : 298837
13

همزمان با سالروز ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی حجم و سرعت تولید محتوا در فضای مجازی توسط کاربران ایران و خارج از کشور درباره راهپیمایی امروز و سالروز پیروزی انقلاب این موضوع را به داغ ترین عنوان فضای مجازی در دنیا تبدیل کرد.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،

همزمان با سالروز ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی حجم و سرعت تولید محتوا در فضای مجازی توسط کاربران ایران و خارج از کشور درباره راهپیمایی امروز و سالروز پیروزی انقلاب این موضوع را به داغ ترین عنوان فضای مجازی در دنیا تبدیل کرد. هم‌اکنون کلیدواژه #بهمن_تماشایی ترند نخست جهان است و در اینستاگرام نیز بیش از ۹۳هزار پست در این باره منتشر شده است.

کلیدواژه “بهمن تماشایی” با بیش از صدها هزار توییت نیز ترند نخست توییتر فارسی شده‌است.

کاربران ذیل این کلیدواژه، ضمن بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف، بر حضور گسترده همه اقشار در مراسم بزرگداشت این جشن ملی تاکید کردند

بازنشر تصاویر مراسم ۲۲ بهمن سال‌های گذشته، انعکاس فرمایشات امام راحل و رهبر معظم انقلاب درباره ۲۲ بهمن و مرور عقب‌ماندگی‌ها و وابستگی‌های دوران طاغوت از دیگر محورهای مورد اشاره کاربران ذیل کلیدواژه “بهمن تماشایی” است.

کلیدواژه #بهمن_تماشایی که از روزهای گذشته موردتوجه کاربران قرارگرفته، همزمان با طنین‌انداز شدن بانگ الله‌اکبر در سراسر کشور، به‌طور ویژه موردتوجه کاربران فضای مجازی قرارگرفته است.

کاربران ذیل این کلیدواژه، ضمن انتشار تصاویر شادی مردم در شب پیروزی انقلاب اسلامی، نسبت به حضور گسترده در مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی اعلام آمادگی می‌کنند

بازنشر دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیگر محورهای مورداشاره کاربران ذیل کلیدواژه “بهمن تماشایی” است که هم‌اکنون در صدر کلیدواژه‌های داغ فضای مجازی قرار دارد.

بهمن تماشایی و داغ در فضای مجازی

بهمن تماشایی با ۳۵۰ هزار محتوا در ۴ ساعت گذشته در توییتر فراگیری گسترده ای در سراسر کشور از سوی کاربران شبکه های اجتماعی برای بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن دارد.

سرعت انتشار بیش از ۱۲۰۰ محتوا در ساعت در توییتر با کلید واژه #بهمن تماشایی که به تصاویر مردمی از راهپیمایی ۲۲ بهمن اختصاص دارد رکورد یک ترافیک انتشار محتواست و یک راهپیمایی مجازی رقم زده است.

بیش از ۸۰ هزار پست هم در اینستاگرام با بهمن تماشایی منتشر شده است.

 

توئیت های #بهمن_تماشایی

کاربری با انتشار تصویر سردار حاجی زاده که در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شده است؛ به رونمایی از جدیدترین موشک سپاه اشاره کرد و نوشت: سردار خیبر شکن هم آمد.

کاربری به نام “ماسو” هم با انتشار تصاویری از سال‌های مختلف راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور حماسه ساز مردم در سال‌های متمادی نوشت: مثل همیشه پای آرمان های امام(ره) و انقلاب می مانیم.

 

فرهاد نظریان، فعال فضای مجازی نیز با انتشار تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی، ضمن ابراز دلتنگی نوشت: امسال به نیابت از حاج قاسم، با حضور در راهپیمایی، در خلق بهمن تماشایی سهیم خواهیم بود.

سید یاسر جبرائیلی کارشناس سیاسی نیز نوشت: الله اکبر یعنی در مسیر لااله الا الله، از هیچ غیرخدایی نباید هراسی به دل راه داد…

 

 

برخی از کاربران نیز به نیابت از شهدا، هم‌وطنان خود را به شرکت در جشن پیروزی انقلاب دعوت کرده بودند. در این باره کاربر فضای مجازی نوشت: به نیابت از آنهایی که برا ایران خون داددند تا انقلاب امروز جان داشته باشد و با دست بسته گره از عملیا تهای کور تحریم کنندگان باز کرده اند فردا یکی از هزاران قطره در راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن خواهیم بود و این بار مصمم تر از قبل برای سرزمینم فریاد می زنم استقلال آزادی جمهوری اسلامی.

 

علیرضا زاکانی شهردار تهران نیز نوشت: ۲۲ بهمن یادآوری ملتی است که با دستان خالی ولی با اتکا به خود و محور قرار دادن ولایت فقیهف همزمان بر استبداد داخلی و استکبار خارجی پیروز شدند و با همه سختی ها و دشمنی ها، چهل و سه سال پرچم انقلاب اسلامی را در عالم برافراشته نگه داشته اند. قدر این ملت صبور و شجاع را بیشتر بدانیم.

علی طهرانی مقدم بنیانگذارموسسه شهدای غدیر«حفظ ونشرآثار شهیدطهرانی مقدم» نیز نوشت: یادش بخیر، یه زمانی هم تو بوی و هم راهپیمایی ۲۲ بهمن.

 

یکی از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن نوشت: در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، همه دارند به یک طرف حرکت میکنند، این جهت گیری واحد را بایستی پاس بداریم.

 

یکی دیگر از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت: یوم الله ۲۲ بهمن امسال با همه سال های پیش فرق می کند.

یکی از کابران اینستاگرام به نام موسوی در خصوص عشق و احساساتش در خصوص جشن پیروزی انقلاب اسلامی نوشتک هر سال با آمدن ملت ایران به خیابان ها برای بیزاری جستن از دشمنان و جشن پیروزی انقلاب لرزه بر اندام دشمنان می افتد. دشمن بترس و از این ترس بمیر.

یکی دیگر از کاربران اینستاگرام با اشاره به یکی از جملات رهبرمعظم انقلاب اسلامی نوشت: وحدت کلمه و حضور خود را در صحنه حفظ کنید و یاد امام و انقلاب را زنده دارید. مقام معظم رهبری

کاربر دیگری در اینستاگرام نوشت: بهمن و پیروزی انقلاب، پایان تحقیر ملت ایران بود.

یکی دیگر از کاربران نوشت: در بهار آزادی جای شهدا خالی.

 

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.