فضاسازی با محوریت ایثار و شهادت در ترویج این فرهنگ موثر است/ دشمن از فرهنگ شهید و شهادت می ترسد
۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹
شناسه : 299106
3
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: باید در فرهنگ سازی و فضاسازی شهری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، از همه ظرفیت ها استفاده کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار نورالدین پالهنگ در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میاندوآب، اظهار کرد: ما مدیون خون شهدا و ایثارگر ایثارگران عزیز هستیم و باید قدردان این ایثارگری ها باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تاکید بر اینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود، افزود: اگر فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج نشود، در آن صورت دشمن با نفوذ فرهنگ و تفکر خود را ترویج می کند.

وی با بیان اینکه میاندوآب، زادگاه شهید باکری و شهید باکری نیز الگوی مدیریت جهادی و افتخار ایران اسلامی است، گفت: باید روحیه و فرهنگ و مدیریت جهادی شهید باکری در جامعه ترویج شود که این مدیریت و ایثار شهید باکری در دانشکده ها و اندیشکده های نظامی دنیا تجزیه و تحلیل می شود.

پالهنگ با اشاره به توطئه و نفوذ دشمن به دنبال حذف فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه بوده و عکس شهید فهمیده ها را از کتب درسی حذف می کند، تصریح کرد: دشمن به کلمه و فرهنگ شهید و شهادت حساس است و باید در مقابل برنامه ریزی دشمنان، برنامه ریزی کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در ادامه با بیان اینکه باید در فرهنگ سازی و فضاسازی شهری، از همه ظرفیت ها استفاده کرد، گفت: فضاسازی تنها وظیفه شهرداری نیست بلکه باید از همه ظرفیت ها از جمله اصناف و بازاریان که پشتیبانان هشت سال دفاع مقدس بودند، استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متاسفانه اسامی غربی بر سر مغازه ها جولان می دهد، تصریح کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌توان هر اتحادیه را به اسم یک شهید نامگذاری کرد و اگر شهدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانیم، این موضوع حتی در رفتار و کردار ما نیز تأثیرگذار خواهد بود.

پالهنگ در پایان با اشاره به لزوم احداث یادمان شهدا در محورهای عملیاتی این شهرستان، اظهار کرد: احداث این یادمان ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز در جامعه موثر است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.