به گزارش زرین خبر،در دومین روز از اجرای رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان در آذربایجان غربی، بسیجیان گردان های بیت القدس و کوثر در میاندوآب،با اجرای مرحله عملی و پایانی رزمایش، صلابت و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در حاشیه اجرای مرحله پایانی این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر گفت: مرحله عملیاتی و پایان رزمایش گردان های بیت المقدس با شرکت هفت گردان بیت المقدس و کوثر در میاندوآب و همزمان با سراسر آذربایجان غربی با رمز «یا علی بن ابیطالب (ع)» آغاز و اجرا شد.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: در این رزمایش پنج گردان بیت المقدس و دو گردان کوثر از حوزه های تابعه ناحیه مقاومت بسیج به مدت ۲ روز در حوزه استحفاظی حضور داشته و اقتدار و توان خود را در رزمایش به نمایش گذاشتند.

وی تصریح کرد: از اهداف رزمایش می توان به نمایش آمادگی مردمی مطابق با ماموریت های ذاتی بسیج، اصل بازدارندگی و دفاع از ارزش های انقلاب و نظام و ایجاد امید در دل دوستداران انقلاب اسلامی و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان انقلاب اسلامی در داخل وخارج از میهن اسلامی عنوان کرد که امروز با موفقیت به پایان رسید.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برای ارسال دیدگاه شما باید وارد سایت شوید.