کشف و ضبط 300 متر تور و آلات صیادی غیرمجاز در میاندوآب
۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۹
شناسه : 281775
7

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب از کشف و جمع آوری 300 متر تور و آلات و ادوات صید غیر مجاز از سواحل رودخانه زرینه رود این شهرستان خبر داد.

پ
پ

علیرضا بقالی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست میاندوآب در حین گشت و کنترل سواحل زرینه رود، تخلف صیادی را شناسایی کردند.

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: در این زمینه تعداد ۳ رشته تور صیادی ،تعدادی لنسر و سایر آلات و ادوات غیر مجاز از سواحل این رودخانه جمع آوری شد.

وی افزود: با توجه به عدم اتمام فصل زادآوری و تخم گذاری ماهی های رودخانه ای هرگونه صید ماهی ممنوع بوده و صیادی با انواع تور، لنسر،چرخ قلاب و ادوات مشابه آن مستلزم صدور پروانه  از طرف اداره حفاظت محیط زیست بوده و در فصول مناسب این عمل مجاز است.

بقالی با درخواست از همشهریان برای عدم صید غیرمجاز در زرینه رود، تصریح کرد: همه باید در راستای حفظ جمعیت آبزیان تلاش کرده و وضیت زیستی آنان را بهبود ببخشیم.

رئیس اداره محیط زیست میاندوآب اظهار کرد: از مردم می خواهیم از هر گونه صید غیر مجاز خودداری ودر صورت مشاهده تخلف مراتب را به اداره حفاظت محیط زیست میاندوآب اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.