کشف تسهیلات غیرمجاز بانکی به ارزش ۳۲۲ میلیارد در آذربایجان‌غربی
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
شناسه : 308749
2
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، از کشف یک فقره پرونده تسهیلات غیر مجاز بانکی به ارزش ۳۲۲ میلیارد ریال توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در استان خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، سرهنگ بابک فرشباف در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه کارمند یکی از بان‌های عامل استان با همدستی ۲ نفر دیگر با شگردهای خاصی اقدام به اخذ تسهیلات غیرمجاز بانکی به نام بستگان و دوستانشان به تعداد ۱۶۳ نفر کرده‌اند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و پس از استخراج و بررسی مستندات، مشخص شد متهمان با استفاده از ترفندهای خاصی، چندین نوع وام از بانک به اسم اشخاص متعدد اخذ کرده‌اند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، تصریح کرد: در بررسی کارشناسی کل مبلغ تسهیلات غیرمجاز اخذ شده بالغ بر ۳۲۲ میلیارد ریال برآورد شد که در این زمینه پرونده تشکیل و ۳ متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ابراز داشت: پلیس امنیت اقتصادی در مبارزه بی امان با غارتگران بیت‌المال، سود جویان و دلالان تلاش خود را به کار بسته  تا هرگونه تحرکی از ضربه زنندگان به اقتصاد جامعه سلب شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.