جذب یک هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی از محل ماده ۵۶
۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
شناسه : 307548
4
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از یک هزار میلیارد تومان فقط برای ماده ۵۶ و بودجه‌ هایی که جزو ردیف‌ های اعتباری نبود، برای عمران و آبادانی شهرستان‌ ها و به ویژه جاده‌ ها جذب اعتبار شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی‌ زاده در گفت‌ و گو با خبرنگاران در چهاربرج، اظهار کرد: در سال گذشته در میاندوآب، چهاربرج و باروق اقدامات و پروژه‌ های بزرگی انجام شده که امیدواریم امسال شاهد اتمام این پروژه‌ ها باشیم.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در چهاربرج، چهار سالن ورزشی در حال احداث بوده و در تلاش برای اخذ مجوز ماده ۲۳ بیمارستان این شهرستان نیز هستیم، افزود: مجوز ماده ۲۳ بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی میاندوآب را دریافت کرده‌ ایم و برای بیمارستان‌ های چهاربرج و باروق نیز تلاش می‌ کنیم.

وی با بیان اینکه روکش آسفالت جاده میاندوآب-چهاربرج و سایر پروژه‌ های عمرانی نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: بودجه میاندوآب، چهاربرج و باروق نسبت به سال‌ های گذشته چند برابر شده است.

عیسی زاده با اشاره به راه اندازی دانشگاه فرهنگیان در میاندوآب، تصریح کرد: استقلال دانشگاه شهید باکری نیز توسط وزیر علوم اعلام شده و رییس این دانشگاه به زودی معرفی می‌ شود.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در سه سال اخیر بیش از یک هزار میلیارد تومان فقط برای ماده ۵۶ و بودجه‌ هایی که جزو ردیف‌ های اعتباری نبود، برای عمران و آبادانی شهرستان‌ ها و به ویژه جاده‌ ها جذب اعتبار شده است.

وی با اشاره به این‌ که امیدواریم این اقدامات کام مردم را شیرین کرده و مردم از این امکانات بهره‌ مند شوند، گفت: از مردم عزیز خواستار دعا و پشتیبانی هستیم تا بتوانیم در پایان سال عمر نمایندگی، این خدمات را به سر انجام برسانیم.

عیسی‌ زاده هم چنین با بیان اینکه راه‌ اندازی دانشکده پزشکی جزو دغدغه‌ های اصلی مردم بود که این موضوع را عملیاتی کردیم، افزود: استقرار بانک خون در میاندوآب نیز از جمله ضروریات بود و برای یک کیسه خون باید به شهر های اطراف می‌ رفتیم که در این زمینه نیز مکان احداث بانک خون مشخص و سانتریفیوژها نیز خریداری شده و عملیات ساخت نیز امسال در میاندوآب شروع می‌ شود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.