کشف بیش از ۵۲ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک اطلاعاتی
۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
شناسه : 304022
7
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛ فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۵۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با عملیات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی شهرستان میاندوآب خبر داد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، سردار رحیم جهانبخش در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای مبارزه با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان میاندوآب می کنند، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های قضایی و رصد مسیر های تردد، خودروی مورد استفاده متهمان شناسایی شد.

وی گفت: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس ، خودروی متهمان در مسیر “میاندوآب _ شاهیندژ” توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۵۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

سردار جهانبخش تصریح کرد: در این زمینه دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس ، دنبال می شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاوردهای پلیس ، ضروری است همکاری های آنان در این زمینه ، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.