همایش رویش های قرآنی انقلاب اسلامی در میاندوآب برگزار می شود
۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۱
شناسه : 305136
7
در سالروز میلاد باسعادت امام علی(ع)؛ مدیر موسسه مهد قرآن کریم میاندوآب گفت: همزمان با 13 رجب سالروز میلاد باسعادت امام علی(ع)؛ همایش بزرگ رویش های قرآنی انقلاب اسلامی در میاندوآب برگزار می شود.
پ
پ

مهدی عباس نژاد در  گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی زرین خبر، اظهار کرد: با هدف محکومیت توهین به قرآن کریم در کشورهای اروپایی، توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در جامعه، تبلیغ فعالیت های قرآنی و نیز معرفی میاندوآب به عنوان شهر قرآنی در سطح کشور، همایش رویش های قرآنی انقلاب در میاندوآب برگزار می شود.

مدیر موسسه مهد قرآن کریم میاندوآب افزود: این همایش روز ۱۵ بهمن، مصادف با ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین (ع) و دهه مبارک فجر در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته به دلیل شیوع کرونا، این همایش برگزار نشد، گفت: این همایش برای پنجمین سال است که در میاندوآب برگزار می شود و برنامه ریزی کرده ایم که همه ساله در این شهرستان برگزار شود.

عباس نژاد تصریح کرد: سخنران این همایش حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خواهند بود.

مدیر موسسه مهد قرآن کریم میاندوآب اظهار کرد: حضور قاریان ممتاز و بین المللی و اجرای مراسم های مختلف در این همایش، از جمله برنامه های پیش بینی شده در این همایش است.

وی با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی، فعالیت های قرآنی توسعه یافته اند، گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و فعالیت های قرآنی در سطح جامعه، برگزاری محافل و همایش های قرآنی در اولویت بوده و برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.