هدف طرح معامله قرن، حذف فلسطین است/ سرنوشت فلسطین را باید مردم خود آن سرزمین تعیین کنند/ مسئولان به موقع نسبت به فضاسازی فرهنگی اقدام کنند تا نیاز به تذکر نباشد
۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷
شناسه : 281768
5

امام جمعه میاندوآب گفت: هدف طرح معامله قرن که توسط دولت آمریکا و رئیس جمهور احمق، نادانش ترامپ مطرح شده، حذف فلسطین است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته میاندوآب با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی  دشمن شکن روز قدس،‌ اظهار کرد: روز قدس روز وحدت امت اسلام است و تنها متعلق به ملت فلسطین نیست.

امام جمعه میاندوآب در ادامه به دستاوردهای روز قدس برای امت اسلام و ملت فلسطین اشاره کرد و افزود: شکل گیری گروههای مبارز فلسطینی بر محوریت تعالیم اصیل و ناب اسلامی یکی از دستاوردهای روز قدس است.

وی با بیان اینکه نامگذاری روز قدس، این مسئله را از مقوله قومی به مقوله دینی و اعتقادی در نزد مسلمان تبدیل کرد، تصریح کرد: محور قرار گرفتن الگوی مبارزاتی انقلاب اسلامی در عرصه جهانی در دفاع از ملت فلسطین دیگر دستاورد روز قدس است.

حسن زاده تصریح کرد: طرح شعار محوری ” مقاومت” در مقابل شعار ننگین “سازش” به عنوان آرمان رهایی فلسطین از دیگر  دستاوردهای روز قدس است.

امام جمعه میاندوآب افزود: ‌اتحاد مسلمین جهان در مقابل نظام سلطه غرب بر اصول تعالیم دین مبین اسلام در مقابله با مستکبرین عالم از دیگر دستاوردهای روز قدس است.

وی با اشاره به اینکه تضعیف روز افزون رژیم صهیونیستی از برکات روز قدس است، گفت: زمانی رژیم صهیونیستی دست به گسترش شهرک های خود زده بود ولی امروز به برکت همین روز قدس ها، در پشت دیوارهای بتنی خود پنهان شده اند و این نشان می دهد که نامگذاری روز قدس یک تدبیر هوشمندانه و حکیمانه بوده است.

حسن زاده به طرح معامله قرن نیز اشاره کرد و افزود: این طرح توسط دولت آمریکا و رئیس جمهور احمق، نادانش ترامپ مطرح شده و در واقع می خواهد فلسطین را حذف کند.

وی با بیان اینکه نباید شعار “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” فراموش شود، گفت: این شعارها معنا و مفهوم دارند و این شعارها یعنی مرگ بر استکبار، مرگ بر سلطه جوو ظالم و کودک کش.

امام جمعه میاندوآب به راه حل های مقابله با طرح “معامله قرن” اشاره و تصریح کرد: سرنوشت فلسطین را باید مردم خود آن سرزمین تعیین کنند.

حسن زاده اتحاد مردم و گروههای فلسطینی و پایان دادن به نزاع داخلی را دیگر شرط عنوان و اظهار کرد: اتخاذ یک استراتژی واحد و همصدایی و کار در همه سطوح و استقامت و پایداری رمز پیروزی در برابر دشمنان است.

وی هم چنین در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جا شناخته شده نیست.

امام جمعه میاندوآب افزود: امیدوارم این بار مسئولین مربوطه در شهر به موقع نسبت به فضاسازی فرهنگی اقدام کنند تا دیگر نیازی به تذکر در منبر نباشد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.