ملت ایران، فلسطین و قدس را تنها نخواهند گذاشت/معامله قرن محقق نخواهد شد
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
شناسه : 281693
3

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت: توطئه آمریکایی ها در معامله قرن محقق نخواهد شد و ملت ایران فلسطین و قدس را در معامله آمریکا با حکام عربی تنها نخواهند گذاشت.

پ
پ

 

حجت الاسلام عادل نجفیان در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تاکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در میاندوآب امسال مانند سال های گذشته با تجمع مردمی از میدان انقلاب شروع و در مسیر همیشگی ادامه و به مصلی ختم می شود.

رئیس اداره  تبلیغات اسلامی میاندوآب با اشاره به برگزاری جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان در روزهای گذشته، افزود: بر اساس تصمیم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان، راهپیمایی روز قدس امسال با حضور پرشور مردم و مسئولان از ساعت ۱۱ صبح از میدان انقلاب در میاندوآب شروع شده و در مسیر خیابان های پاسداران، شهدا، ۱۷ شهریور و خیابان امام خمینی(ره) ادامه و در نهایت به مصلی امام خمینی(ره) و در ادامه به سخنرانی و نماز جمعه ختم می شود.

وی گفت: بعد از طی مسیر راهپیمایی و حضور مردم در مصلی امام خمینی(ره)، قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه نیز قطعنامه پایانی قرائت و فرماندار میاندوآب به سخنرانی می پردازد.

نجفیان با تاکید بر حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ، تصریح کرد: امسال نیز با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین به دنیا اعلام خواهیم کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب با بیان اینکه به حول قوه الهی، راهپیمایی روز قدس امسال، پرشورتر و باشکوهتر از همیشه برگزار خواهد شد، افزود: توطئه آمریکایی ها در معامله قرن محقق نخواهد شد و ملت ایران فلسطین و قدس را در معامله آمریکا با حکام عربی تنها نخواهند گذاشت.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب اظهار کرد: مردم امسال بار دیگر در حمایت از مردم مظلوم و بی گناه و آوارگان بی پناه فلسطین مقاوم، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی فریاد آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد.

انتهای پیام/

 

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.