مردم کار و تلاش می خواهند/ از حاشیه سازی و اختلافات دوری کنیم
۱۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹
شناسه : 263210
5

فرماندار میاندوآب گفت: باید از اختلاف و مسائل حاشیه ای دوری کنیم، مردم می خواهند تا برای آنها کار کرده و دلسوزی داشته باشیم.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، ناصر امیری امروز در مراسم تجلیل از دهیاران نمونه شهرستان میاندوآب با تاکید بر رسیدگی و حل مشکلات مردم، اظهار کرد: ما در نظام اسلامی به مردم خدمت می کنیم و باید مشکلات آنها را احصا و حل نماییم.

فرماندار میاندوآب با اشاره به طرح برخی مشکلات از سوی دهیاران، افزود: قانون وظایف همه را به خوبی مشخص کرده است و در رسیدگی به مشکلات مردم با کسی شوخی نداشته و هیچ کس هم  فراتر از قانون نیست.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها در نزد ما امانت هستند، گفت: همه باید شبانه روزی در خدمت مردم باشند و بدانند که این مسئولیت ها امانت هستند که ممکن است فردا در اختیار ما نباشند.

امیری تصریح کرد: باید از اختلاف و مسائل حاشیه ای دوری کنیم، مردم می خواهند تا برای آنها کار کرده و دلسوزی داشته باشیم.

فرماندار میاندوآب اظهار کرد: از همه دهیاران که در روستاها در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات تلاش کردند، تقدیر و تشکر می کنیم.

سخنرانی بخشداران بخش مرکزی، مرحمت آباد و باروق میاندوآب از دیگر بخش های این همایش بود و در پایان نیز از تعدادی از دهیاران و کارکنان بخشداری های تابعه با اهدای لوح یادبود تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.