تغییر فرماندار میاندوآب به دلیل شائبه انتخاباتی بود
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۹
شناسه : 306417
3
در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب عنوان شد؛ معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: وزیر محترم کشور دستور داده تا کسانی که شائبه انتخاباتی دارند بویژه فرمانداران و بخشداران در مسند مسئولیت ها نباشند و آقای پیام نیز در آینده برنامه هایی داشتند.
پ
پ

به گزارش گروه سیاسی زرین خبر، رضا ابراهیمی امروز در آئین تکریم و معارفه سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: ما هرچه داریم به برکت خون شهدا بوده و باید قدردان خون شهدا باشیم.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه مسئولیت ها یک فرصت برای خدمت به مردم هستند، افزود: ما در نظامی، مسئولیت بر عهده داریم که ولی فقیه در راس آن بوده و این مسئولیت را نیز توفیق الهی و فرصتی برای خدمت به مردم می دانیم و هدف اصلی همه نیز باید خدمت به مردم و جلب رضایت آنان باشید.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی همواره قدرشناسی خود را نشان داده اند، اظهار کرد: مردم در تمامی صحنه های پشتیبان نظام و انقلاب و رهبری بوده و این را همواره نشان داده اند و در ۲۲ بهمن امسال نیز بار دیگر به دشمنان تودهنی زدند.

ابراهیمی، شعار دولت سیزدهم را مردمی بودن در تمامی سطوح عنوان و تصریح کرد: باید بر این اساس همراه با مردم بود و آقای پیام نیز در این زمینه هر آنچه در توان داشتند انجام دادند و امروز می بینیم که با حمایت و پشتیبانی و همراهی مردم و مسئولان موفق هستند.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به جنگ ترکیبی دشمن علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: زمانی دشمن با تهاجم نظامی وارد صحنه شده بود و امروز نیز با تمام امکانات و با جنگ ترکیبی به میدان آمده و به دنبال هویت زدایی از جوانان است.

وی افزود:دولت سیزدهم با تفکر جهادی و انقلابی و عدالت محوری به میدان آمده و در این زمینه نیز توفیقات بسیاری داشته است هر چند وجود برخی مشکلات را کتمان نمی کنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: امروز ایران اسلامی در تمامی معادلات منطقه ای و بین المللی نقش دارد.

معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه وزیر محترم کشور دستور داده تا کسانی که شائبه انتخاباتی دارند بویژه فرمانداران و بخشداران در مسند مسئولیت ها نباشند، اظهار کرد: آقای پیام نیز در آینده برنامه هایی داشتند و این جابجایی و تغییر در این راستا بوده و از وی در مسئولیت های دیگری استفاده خواهد شد.

انتظار ما ثبات مدیریت در میاندوآب است

هم چنین در این مراسم حجت الاسلام عادل گل حسینی، رئیس دادگستری میاندوآب در سخنانی، اظهار کرد: میاندوآب برای جنوب استان یک مرکز ثقل بوده و انتظار ما ثبات مدیریت در این شهرستان است.

رئیس دادگستری میاندوآب با اشاره به اینکه امروز در شهرداری شاهد هستیم که بسیاری آمده و در کمترین زمان رفته اند و فرمانداری نباید اینگونه باشد، افزود: اگر ثبات نداشته باشیم، نتیجه نمی توانیم بگیریم و در این صورت قطعا نتیجه و تاثیر مثبت خواهیم داشت.

وی گفت: پیام در مدت مسئولیت خویش، اقدامات مثبت مانند میزهای خدمت و ملاقات های مردمی و پیگیری ها داشتند که از سرپرست فرمانداری نیز چنین انتظاری داریم.

همه وظیفه داریم تا در بین مردم امید آفرین باشیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز در این مراسم به نمایندگی از اعضای شورای اداری، گفت: حضور و تلاش ها و اقدامات آقای پیام در بخش های مختلف در مدت مسئولیت خویش در تاریخ ثبت شده و مردم قدردان آن بوده و فراموش نمی کنند.

سرهنگ پاسدار حسین فرج زاده افزود: بهترین و ارزشمندترین شاخصه آقای پیام این بود که این حضور امیدآفرین بود، همان چیزی که دشمنان توطئه می کنند تا امید را از ملت ایران اسلامی بگیرند.

وی با تاکید بر اینکه همه وظیفه داریم تا در بین مردم امید آفرین باشیم، اظهار کرد: دعا می کنیم تا سرپرست فرمانداری میاندوآب نیز در مسئولیت خویش موفق بوده و کارهای خوب آقای پیام را با انگیزه بیشتر ادامه دهد.

فرج زاده تصریح کرد: میاندوآب از همه بزرگتر است، همه رفتنی هستیم ولی میاندوآب ماندگار است و همه باید برای اعتلای نام میاندوآب تلاش کنیم.

در ادامه این مراسم “علی پیام” فرماندار سابق میاندوآب گزارشی از اقدامات خویش ارائه و “محمدرضا رضایی” سرپرست جدید فرمانداری میاندوآب نیز برنامه های خویش را تشریح کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.