عملکرد دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان بررسی می‌شود
۰۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
شناسه : 309000
4
سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب: سرپرست فرمانداری ویژه میاندوآب گفت: عملکرد دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و شوراهای اسلامی شهر و روستا دقیق و منظم مورد پایش، بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، محمدرضا رضایی در جلسه شورای اداری شهرستان میاندوآب با اشاره به اهمیت جهاد تبیین، اظهار کرد: مسئولان و مدیران ادارات در راستای جهاد تبیین، گزارش اقدامات انجام‌گرفته را بیان کنند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میاندوآب افزود: کسانی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی قبول مسئولیت می‌کنند باید به دنبال احقاق حق مردم باشند که در آموزه‌های دینی ما بارها بر این موضوع تأکید شده است.

وی با بیان اینکه عملکرد دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و شوراهای اسلامی شهر و روستا دقیق و منظم مورد پایش، بررسی و بازبینی قرار می‌گیرد، گفت: فرمانداری به‌عنوان ناظر و مقام عالی شهرستان هیچ غفلتی در بازبینی عملکرد آنها ندارد.

رضایی هم چنین با تأکید بر اینکه مسئولان موظف به رعایت چهاراصل احترام، استقلال، تعامل و پرهیز از افراط‌وتفریط هستند، تصریح کرد: بی‌احترامی نسبت به مردم و مسئولان از سوی هیچ مدیری قابل‌اغماض و چشم‌پوشی نیست.

سرپرست فرمانداری میاندوآب با اشاره به استقلال قوه مجریه، اظهار کرد: جایگاه و اقتدار قوای مجریه و سایر قوا چه در ارتباط با مردم، همکار سازمان و روابط اداری شهرستان باید حفظ شود.

وی هم چنین با تأکید بر تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان به‌ویژه در حوزه آب و فاضلاب، راه و شهرسازی و شهرداری، افزود: در ارزیابی عملکرد ادارات آنچه که بیش از همه موردتوجه قرار می‌گیرد میزان رضایتمندی مردم است.

رضایی به آغاز برداشت گندم نیز اشاره کرد و گفت: ادارات جهاد کشاورزی، تعاون روستایی و غله در خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاورزان تمهیدات لازم را بیندیشند.

مسئولان با جدیت دنبال عدالت باشند

امام‌جمعه میاندوآب نیز در این جلسه با تأکید بر خدمت به مردم، اظهار کرد: تک‌تک ما بنا به مسئولیتی که داریم و وظایفی که نسبت به مردم بر عهده ما نهاده شده است در روز قیامت پاسخگو خواهیم بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید حسن‌زاده بر لزوم عدالت‌محوری نیز اشاره کرد و افزود: مدیران ادارات باید به‌اندازه‌ای عدالت‌محور باشند که بتوانند پاسخگوی عدل الهی در آخرت باشند.

محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه و بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب نیز با ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در قالب طرح جوادالائمه (ع)، گفت: محرومیت‌زدایی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سپاه و بسیج است.

سرهنگ پاسدار محمد پیری اظهار کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و در قالب طرح جوادالائمه (ع) طرح‌های مختلفی در محلات هدف با همکاری ادارات مختلف اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.