دولت بدنبال حل مشکلات مردم است/ قدم های مثبتی برای میاندوآب برداشته شده است
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۳۸
شناسه : 303554
7
فرماندار میاندوآب : فرماندار میاندوآب گفت: دولت مردمی و قوی جناب آقای دکتر رییسی بدنبال حل مشکلات مردم است، و شاهد هستیم که برکات و توفیقات خوبی در کشور و منطقه حاصل شده است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب در جمع مردم در سخنانی با تقدیر از حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، طبق نظرات تحلیل گران سیاسی دنیا، وضعیت نظم کنونی دنیا درحال تغییر است، آمریکا در حال افول است.

علی پیام افزود: مردم غیرتمند میاندوآب همواره پشتیبان ولایت و انقلاب بوده اند و در راه دفاع از کشور از هیچ جهادی دریغ نکرده اند.

وی با اشاره به جنایت های آمریکا در دنیا، گفت: دولت آمریکا تنها به منافع خود می اندیشد و هیچگاه طرفدار ملت ایران نبوده و نخواهد بود.

فرماندار ویژه میاندوآب با تاکید بر توجه به جهاد تبیین، تصریح کرد: همه باید نسبت به جهاد تبیین بویژه در بین قشر جوان توجه ویژه ای داشته باشند و جوانان را با اهداف و توطئه های دشمنان آگاه سازند.

پیام افزود: جوانان مطالعه و تحقیق کنند، اگر امروز آمریکا خود را مدافع حقوق بشر معرفی می کند پس چرا خود حقوق بشر را رعایت نمی کند؟ چرا کشوری که مدافع حقوق بشر است تحریم های ظالمانه وضع می کند یا از ارسال کمک های بشر دوستانه جلوگیری می کند؟

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی، کشور عزتمند و مستقل در دنیا است، اظهار کرد: ما وابسته به هیچ کشور بیگانه ای نیستیم و قله های افتخار در حوزه های علمی، اقتصادی و سیاسی را یکی پس از دیگری فتح می کنیم و با غیرت جوانان یکی از ابرقدرت های دنیا هستیم.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر اینکه دانش آموزان باید تاریخ انقلاب اسلامی را بخوانند، گفت: انقلابی که در روزهای آغازین جنگ تحمیلی را تجربه کرد و در دوران ضعف و نبود امکانات جنگی جانانه در مقابل ابرقدرتان دنیا ایستاد و امروز به برکت خون شهدا، ایثارگری رزمندگان اسلام و تلاش نخبگان به ابر قدرت دنیا تبدیل شده است

پیام گفت: اقدامات ارزشمند سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای فراجا، بیسجی و سپاه در حوادث اخیر بر ذهن ملت ایران نقش خواهد بست و جاودان خواهد شد و به نمایندگی از مردم شریف میاندوآب از این بزرگواران تقدیر نموده و آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

وی در ادامه به تلاش دولت برای گره گشایی از مشکلات مردم اشاره کرد و افزود: دولت مردمی و قوی جناب آقای دکتر رییسی بدنبال حل مشکلات مردم است، و شاهد هستیم که برکات و توفیقات خوبی در کشور و منطقه حاصل شده است.

پیام هم چنین با بیان اینکه منکر کمبود ها و ضعف ها نیز نیستیم، اظهار کرد: این کمبودها باید به دست خودمان حل شود و خوشبختانه در میاندوآب نیز حرکت خوبی برای پیشرفت و توسعه با همکاری شورای اداری، امام جمعه و نماینده مردم در مجلس آغاز شده است که اثرات مثبت این حرکت جمعی در روزهای آینده برای مردم مشهود خواهد بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.