عدم آینده نگری و ضعف پلیس ساختمان علت ترافیک کنونی در شهر است
۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۳۷
شناسه : 303962
3
 فرماندار میاندوآب:  فرماندار میاندوآب گفت: عدم آینده نگری در گذشته برای ایجاد پارکینگ در سطح شهر و ضعف پلیس ساختمان در کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز با طبقات غیرمتعارف و فاقد پارکینگ موجب شده تا ترافیک شهری روز به روز سنگین تر شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام امروز در جلسه شورای ترافیک شهرستان میاندوآب، اظهار کرد: حوادثی رانندگی بدلیل نبود خط کشی، علائم و تابلوهای راهنما در معابر شهری و بین شهری رخ می دهد که علاوه بر تهدید جان شهروندان موجب نارضایتی مردم را نیز فراهم می آورد.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: دستگاه های متولی موظف هستند در بازه زمانی ۱۰ روزه نسبت به نصب علائم، تابلوهای راهنما و خط کشی اقدام نمایند.

وی گفت: عدم آینده نگری در گذشته برای ایجاد پارکینگ در سطح شهر و ضعف پلیس ساختمان در کنترل ساخت و سازهای غیر مجاز با طبقات غیرمتعارف و فاقد پارکینگ موجب شده تا ترافیک شهری روز به روز سنگین تر شود.

پیام تصریح کرد: انتظار می رود شهرداری و شورای شهر نسبت به اعلام فراخوان عمومی وجذب سرمایه گذار برای احداث پارکینگ های طبقاتی متناسب با استاندارد روز اقدام کنند.

اعلام فراخوان برای صدور مجوز مسافربری در مسیر میاندوآب- بکتاش، اختصاص ۱۰ دستگاه تاکسی ویژه مساکن مهر، شهرک آیدین و فرهنگیان با تعریف ایستگاه مسافر، مناسب سازی آسفالت ورودی بزرگراه الغدیر با نصب علائم و خط کشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.