مردم شهرهای غربی کشور در سایه اقتدار نیروهای مسلح از آرامش مطلوبی برخوردار هستند
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹
شناسه : 303949
4
نماینده مردم میاندوآب در مجلس ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه حمزه، گفت: مردم شهرهای غربی کشور علیرغم حضور عناصر وابسته آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه شان در سایه اقتدار نیروهای مسلح از آرامش مطلوبی برخوردار هستند.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مهدی عیسی زاده در نشست علنی (چهارشنبه، ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهید مدرس و روز مجلس، گفت: به صورت ویژه از سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و فرمانده خط شکن سرتیپ پاسدار محمدتقی اصانلو فرمانده قرارگاه حمزه و تمامی پرسنل تحت امر وی تقدیر و تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مردم آذربایجان غربی اعم از ترک، کرد و استان کردستان و سایر استان ها با وجود عناصر وابسته به آمریکا، رژیم صهیونیستی و سایر معاندین در سایه اقتدار نیروهای مسلح به فرماندهی قرارگاه حمزه در مرزهای شمالغرب، شهرهای حوزه عملیات آن ها از آرامش مطلوبی برخوردار هستند.

نماینده مردم میاندواب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کسانی که بلندگوی معاندین هستند و دروغ پراکنی می کنند و اتحاد کرد، ترک، بلوچ، فارس و سایر اقوام ایران را تحمل ندارند صف­شان را از مردم جدا کنند. افرادی که خانه و کسب و کار مردم و بانک ها را آتش می زنند مانع آرامش مردم هستند و همچنین کسانی که آمار غلط از خبرگزاری های دشمن انقلاب اسلامی می گیرند باید در دادگاه عدل ملت محاکمه شوند.

پایان پیام

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.