لوازم یدکی قاچاق خودروهای سنگین در میاندوآب کشف شد
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴
شناسه : 306305
5
فرمانده انتظامی میاندوآب: فرمانده انتظامی میاندوآب گفت: کامیون حامل انواع لوازم یدکی قاچاق خودروهای سنگین در این شهرستان توقیف شد.
پ
پ

سرهنگ فخرالدین رستم پور در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: عوامل گشت کلانتری ۱۳ شهید باهنر انتظامی میاندوآب حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را ‌متوقف کردند.

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: در بازرسی از کامیون توقیف شده، تعداد ۱۰۰ قطعه انواع لوازم یدکی و قطعات قاچاق خودروهای سنگین کشف و ضبط شد .

وی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله کشف شده شش میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه کامیون نیز توقیف شد .

رستم پور با اشاره به پیامدهای قاچاق کالا، تصریح کرد: از بین رفتن فرصت های شغلی، ورشکستگی، تعطیلی کارخانجات و صنایع تولیدی داخلی از پیامدهای قاچاق کالا است و از هموطنان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و ارز موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند .

فرمانده انتظامی میاندوآب افزود: پلیس از طریق تلفن و پیامک ۱۱۰ با سر شماره تلفن ۱۱۰۴۴ به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شهروندان محترم می باشد و تلفن گویای ۱۹۷ بطور شبانه روزی آماده دریافت انتقاد ، پیشنهاد، شکایت و تقدیر شما از فراجا است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.