قدردانی ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب از حضور پر شور مردم در راهپیمایی روز قدس
۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷
شناسه : 307255
5
با صدور بیانیه ای انجام شد؛ ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب طی بیانیه ای از حضور پرشور و باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کرد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، در بیانیه ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب آمده است:

«بار دیگر مردم ایران اسلامی و شهرستان میاندوآب زادگاه سردار رشید اسلامی شهید مهدی باکری، حماسه آفریدند و غیرت دینی و انقلابی و ملی خود را در راستای دفاع از آرمان آزادی قدس شریف به نمایش گذاشتند.

راهپیمایی روز قدس، مملو از صحنه های غرورآفرین و امیدآفرینی بود که در جای جای ایران اسلامی و به ویژه در دیارباکری ها خودنمایی می کرد و این نمایش دشمن شکن و استکبارستیز به بهترین شکل به منصه ظهور رسید.

درود خداوند بر شما مردم بصیر و فهیم دیار باکری ها در شهرها، بخش ها و روستاهای مختلف اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ، بازاری و کارمند و اقشار مختلف مردم که با حضور پرصلابت خویش در راهپیمایی روز قدس، آزادی قدس را با رساترین شکل ممکن در دیارباکری ها طنین انداز کردید.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب به نوبه خود لبیک گویی مردم دیار باکری ها به وصایای امام خمینی(ره) و ندای امام خامنه ای(مدظله العالی) را ارج نهاده و از حضور تک تک مردم متدین، انقلابی و ولایتمدار شهرستان میاندوآب و نیز از همه دست اندرکاران برپایی شکوهمند راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر می نماید.

ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میاندوآب»

انتهای پیام/

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.