شورای شهر میاندوآب اسیر حواشی خودساخته/ مردم متضرر وضعیت کنونی
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۸:۵۸
شناسه : 292333
14

شورای شهر باید از بازی با اعتماد مردم و رایی که به آنها داده اند؛ خودداری کرده و با همکاری و همراهی با مسئولان شهرستانی به فکر توسعه، عمران و آبادانی میاندوآب باشند نه اینکه اسیر حواشی خودساخته شود.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، شورای پنجم شهر میاندوآب در سال آخر خود مانند شورای دور چهارم اسیر حواشی شده است.

مردم از شورای دور پنجم با توجه به ترکیب موجود و سوابق افراد؛ انتظارات زیادی داشتند و با توجه به سابقه ای که از شورای دور چهارم در ذهن مردم بود، همگان انتظار و چشم امید به شورای دور پنجم داشتند تا شاهد حواشی شوراهای دور قبل نباشند اما متاسفانه این شورا نیز در موارد مختلف درگیر حواشی شد تا جایی که بارها خود اعضای شورا به انتقاد از خودشان پرداخته اند و این یعنی اینکه شورای شهر نتوانسته ایت تا انتظارات را برآورده سازد.

اگرچه حداقل در سال های ابتدایی از درگیری ها و حواشی دور قبلی در آن خبری نبود و اتحاد حداقل در ظاهر بیشتر از دوره قبل به چشم می خورد اما اتفاقات اخیر در شورا و موارد و مباحث مطرح شده در چند وقت اخیر، نشان داد که اختلافات آتش زیر خاکستر بوده و کافی بود تا با برخی اتفاقات شعله ور شده و یاد و خاطره سال آخر شورای دور چهارم را در یادها زنده کند.

مروری به جلسات چند وقت اخیر اعم از ترک جلسه، عدم رسمیت یافتن جلسه، درگیری ها و چالش ها نشان می دهد که انگار روح شورای دور چهارم در کالبد دور پنجم شورای شهر میاندوآب دمیده شده و قرار است مانند دوره قبل که در سال پایانی شورا، سال چالشی را پشت سر گذاشتیم، در این دوره نیز شاهد اخبار جنجالی و حواشی دیگری از شورای شهر باشیم، هر چند که امیدواریم این پیش بینی تحقق نیابد.

خطاب به اعضای شورای شهر عارضیم که حال که شهردار جدید میاندوآب پس از هفت ماه انتظار، مشغول به کار شده و بهتر است با پرهیز از حواشی و مسائل حاشیه ای در کنار شهردار جدید در مدت باقی مانده از مسئولیت خویش که مدت کمی هم نیست، به فکر خدمت به مردم بوده و این را بدانند که رضایت خداوند تبارک و تعالی در رضایت مردم است.

شورای شهر باید از بازی با اعتماد مردم و رایی که به آنها داده اند؛ خودداری کرده و با همکاری و همراهی با مسئولان شهرستانی به فکر توسعه، عمران و آبادانی میاندوآب باشند نه اینکه اسیر حواشی خودساخته شود.

این‌گونه رفتارها و عملکرد که اکنون شاهد هستیم، علاوه بر اینکه مقابل توسعه و پیشرفت مانعی ایجاد کند بلکه عقب‌ماندگی و پسرفت شهر را نیز رقم می زند.

از سوی دیگر این گونه رفتارها با توجه به تجارب تلخی که از گذشته داریم، تنها وجهه و چهره میاندوآب را در اذهان تخریب می کند که باید از سوی مدیران و مسئولین مرتبط پیگیری شود.

بهرحال انتظار داریم و امیدواریم شورای شهر در سال پایانی خود به جای پرداختن به مباحث حاشیه ای و اقداماتی دور از انتظرا، به وظیفه اصلی خود در راستای تلاش برای عمران و آبادانی شهر بپردازد.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.