روز قدس نور امید را در دل مستضعفان جهان روشن کرد
۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲
شناسه : 307100
3
رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب: رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب گفت:اهپیمایی روز جهانی قدس پرتو نور امید رهایی را بر قلب رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و جای جای سرزمین‌های اشغالی تابانده و کابوسی سخت و مهلک را برای سران استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی رقم خواهد زد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، رئیس اداره تبلیغات اسلامی میاندوآب در پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، مردم شریف شهرستان میاندوآب را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین»
اقدام راهبردی و حکیمانه امام راحل عظیم الشأن(رحمت الله علیه) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» موجب احیاء مقاومت اسلامی و تقویت انتفاضه قدس شریف در برابر تهاجم و جنایات رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی شده و با فراهم ساختن زمینه حمایت گسترده جهان اسلام از ملت مظلوم و ستم‌دیده فلسطین، جهاد همه جانبه اسلامی را به منظور نابودی و حذف این غده سرطانی از صفحه روزگار منجر خواهد شد.

بی شک برگزاری راهپیمایی باشکوه مسلمانان جهان در ۴۴ سال گذشته بزرگترین مانع در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های شیطانی صهیونیسم بین‌الملل و حامیان استکباری آن بوده و نقشه شرورانه حذف فلسطین و سیطره بر سرزمین مقدس قدس را باطل کرده است.

بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فلسطین متعلق به همه فلسطینیان است و باید با اراده آنان اداره شود بنابراین مقاومت و مبارزه تا تحقق برگزاری یک همه‌پرسی با شرکت همه ساکنان اصلی فلسطین ادامه خواهد یافت تا ضمن تعیین نظام سیاسی این کشور اسلامی، زمینه بازگشت همه آوارگان فلسطینی به میهن خود فراهم گردد.

بدون تردید برادران مجاهد فلسطینی، مبارزه اسلامی و مشروع خود را با رژیم غاصب و اشغالگر قدس تا تحقق این مطالبه عادلانه ادامه خواهند داد.

رویدادها و تحولات منطقه، مقاومت سرسختانه جبهه اسلامی و تشدید شکاف و اختلافات داخلی در سرزمین های اشغالی حکایت از نزدیکی تحقق پیش‌بینی ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) مبنی بر شکست و نابودی این رژیم نامشروع و ددمنش دارد و قطعاً صهیونیسم بین‌الملل را بیش از هر زمانی به فروپاشی و اضمحلال نزدیک کرده است.

جنایات سبوعانه اخیر رژیم سفاک صهیونیستی در به شهادت رساندن رزمندگان اسلام و حمله به مسجدالاقصی در ماه مبارک رمضان و جراحت و بازداشت معتکفین روزه‌دار فلسطینی،در سایه سار عادی سازی روابط و سکوت ننگین برخی از سران رسوا شده کشورهای عربی،چهره شیطانی دژخیمانِ کودک‌کش اسرائیل را به منصه ظهور رساند و خشونت و توحش ذاتی رژیم اشغالگر قدس را پس از هفتاد و پنج سال غصب و جنایت در خاک فلسطین بار دیگر به اثبات رساند.

امروز قبله گاه اول مسلمانان بیش از هر زمانی چشم به حمایت و پشتیبانی امت اسلام دوخته است.

بعون الله تعالی امسال نیز مسلمانان ظلم ستیز جهان با برگزاری راهپیمایی وحدت آفرین روز قدس در اقصی نقاط دنیا، نفرت و انزجار خود را از جنایات ضدبشری رژیم جانی و فانی صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

بی‌تردید برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس پرتو نور امید رهایی را بر قلب رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی و جای جای سرزمین‌های اشغالی تابانده و کابوسی سخت و مهلک را برای سران استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی رقم خواهد زد.

بر این اساس علما،روحانیون،مبلغین و مبلغات و هیئات مذهبی شهرستان میاندوآب ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، از عموم مردم مسلمان، روزه دار و همیشه در صحنه شهرستان دعوت می‌نمایند تا با شرکت گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین، جنایات اخیر رژیم نامشروع صهیونیستی را محکوم نموده و اوج نفرت و انزجار خویش را از جنایات رژیم اشغالگر قدس به نمایش بگذارند و برگ زرین دیگری بر صحیفه افتخارات میاندوآب غیور بیافزایند.

محمد فیضی
۲۴ فروردین ۱۴۰۲

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.