روز قدس، روز وحدت امت اسلام است/ حذف فلسطین هدف طرح «معامله قرن» است
۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
شناسه : 281689
6

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: معامله قرن یعنی محروم کردن فلسطینیان از حق سرزمینی خود و تسلط اسرائیل بر فلسطین ولی آمریکا و همدستانش در طرح معامله قرن هم شکست خواهند خورد.

پ
پ

سرهنگ پاسدار جواد مولودی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر، با اشاره به اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس و با تاکید بر شرکت گسترده در این راهپیمایی، اظهار کرد: مسئله قدس به خاطر اهمیتی که داشت از اوایل انقلاب اسلامی و حتی قبل از انقلاب مورد توجه امام خمینی(ره) قرار گرفت.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه روز قدس روز وحدت امت اسلام است، گفت: روز قدس عامل وحدت مذاهب اسلامی و همه انسان های آزادی خواه در دنیا است.
وی افزود: مسئله قدس باید به عنوان یک امر مقدس و قبله اول مسلمین به عنوان یک گفتمان در بین مسلمین مطرح شود.
مولودی با بیان اینکه پرداختن به موضوع قدس و فلسطین، عامل افشاکننده چهره دروغین طرفداران حقوق بشر، دموکراسی و آزادی در دنیا است، تصریح کرد: هر انسان آزاده ای امروز به روشنی می فهمد که قلدرهای عالم به نام حقوق بشر، دموکراسی و آزادی چه جنایات بزرگی مرتکب می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب اظهار کرد: امروز دشمنان اسلام با معامله قرن دنبال نجات اسرائیل هستند، افزود: معامله قرن یعنی محروم کردن فلسطینیان از حق سرزمینی خود و تسلط اسرائیل بر فلسطین ولی آمریکا و همدستانش در طرح معامله قرن هم شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.