٧۵ هزار میلیارد ریال برای تعاون مسکن کارگری در کشور اختصاص می‌یابد
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
شناسه : 292475
7

کبیری گفت: ٧۵ هزار میلیارد ریال توسط بانک توسعه تعاون برای تکمیل تعاونی مسکن کارگری اختصاص می‌یابد تا مشکلات این بخش نیز رفع گردد.

پ
پ

محمدجعفر کبیری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در میاندوآب اظهار کرد: بانک توسعه تعاون برای تکمیل تعاونی مسکن کارگری، خط اعتباری راه اندازی کرده است.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: طبق این طرح به صورت میانگین برای هر واحد ۱۰۰ میلیون تومان تخصیص می دهیم و تعاونگران عزیز از این محل می توانند استفاده و به بانک توسعه تعاون مراجعه کنند.

وی اظهار کرد: خط اعتباری در نظر گرفته شده برای کل کشور هفت هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که برای ۷۵ هزار واحد کار دنبال می کنیم و تعاونی ها می توانند مراجعه کنند.

کبیری هم چنین با اشاره برگزاری جلسه با تعاونی ها در شهرستان میاندوآب، تصریح کرد: در این جلسه در حدود ۵۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شد که با پرداخت آن می توان بخشی از مشکلات بخش تعاون را در شهرستان حل کرد.

معاون امور تعاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه در آذربایجان غربی از محل ماده ۵۶ در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های نیمه تمام مصوب شده است، اظهار کرد: میاندوآب ظرفیت فراوانی از لحاظ جغرافیایی دارد و این موضوع کمک می کند تا طی شش ماه آینده اغلب پروژه های نیمه تمام دولتی در بخش راهها مخصوصا با محوریت میاندوآب تکمیل شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.