دولت به سلامت توجه ویژه ای دارد/ تقویت دانشگاه ها و سطح سلامت جامعه از موضوعات اولویت دار است
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
شناسه : 304130
4
فرماندار ویژه میاندوآب: فرماندار ویژه میاندوآب گفت: پیشرفت و توسعه حوزه سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و دولت نیز به عرصه سلامت توجه ویژه ای دارد.
پ
پ

علی پیام در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی و مهم دولت سیزدهم، تقویت دانشگاه ها و سطح سلامت جامعه است و ما نیز در شهرستان میاندوآب در همین راستا و سیاست حرکت می کنیم.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود:در این راستا در میاندوآب با همکاری همه مسئولین استانی و شهرستانی، زمینه ها و زیر ساخت های لازم را برای توسعه در نظر گرفته شده و امروز شاهد توسعه دانشگاهها در جنوب استان و میاندوآب هستیم.

وی با بیان اینکه پیشرفت و توسعه حوزه سلامت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: دولت به عرصه سلامت توجه ویژه ای داشته و وظیفه خود می دانیم تا از تلاش های رئیس محترم جمهوری و وزیر بهداشت در این زمینه تقدیر و تشکر را داشته باشیم.

فرماندار ویژه میاندوآب با اشاره به ارتقا دانشکده پرستاری میاندوآب به دانشکده علوم پزشکی، افزود: در کنار رشته پرستاری که از مهر امسال هئیت علمی و دانشجو جذب شده بود، در سه رشته فوریت های پزشکی ، صنایع غذایی کنترل کیفی و بهداشت عمومی، از سال آینده دانشجو پذیرش می شود.

پیام تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا تعداد رشته های این دانشکده که امروز چهار رشته است را با همکاری مسئولین استانی و ملی افزایش دهیم.

وی بااشاره به نیاز منطقه به پزشک، افزود: تلاش می کنیم تا در سال های آینده رشته پزشکی هم که مورد نیاز منطقه است، به منظور تربیت نیروی مورد نیاز برای جنوب استان  در این دانشکده دایر کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.