دولت از تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج حداکثر حمایت را خواهد داشت
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۴
شناسه : 305129
2
بهادرمی جهرمی: سخنگوی دولت وعده داد: دولت حتما مکلف است حداکثر حمایت و بهره‌برداری ممکن را از ظرفیت، استعداد و توان نخبگی شگرف تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به عمل آورد.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه بازدید از مرحله نهایی چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج  گفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال یک رقابت بسیار پرشور و پرانرژی است به طوری که ما به هر غرفه‌ای از استان‌های مختلف رفتیم، از شور تیم‌های شرکت‌کننده انرژی گرفتیم.

وی افزود: رقابت‌های میان تیم‌های مختلف در این رویداد، بسیار جدی و تنگاتنگ است و جالب بود که تیم‌ها خیلی مراقب بودند کارهای در حال تولیدشان برای بقیه تیم‌ها به نمایش درنیاید تا فضای رقابتی حفظ شود‌.

بهادری جهرمی در ادامه تاکید کرد: تا وقتی که این ظرفیت‌های خوب، نخبه، جوان و پراستعداد را داریم حتما آینده کشور روشن خواهد بود؛ حتی برخی شرکت‌کنندگان با سن‌های پایین مثل ۱۲ و ۱۳سال را شاهد بودیم که نویدبخش و مایه خوشحالی است.

سخنگوی دولت وعده داد: دولت حتما مکلف است حداکثر حمایت و بهره‌برداری ممکن را از ظرفیت، استعداد و توان نخبگی شگرف تیم‌های حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به عمل آورد.

بهادری جهرمی در پایان گفت: هم در جریان بازدید امروز در غرفه‌های مختلف این موضوع مطرح شد و هم سایر مسئولانی که از دولت به این رویداد می‌آیند، تاکید دارند که اساسا دولت به دنبال این نوع جوان‌های پرتوان و با استعداد می‌گردد تا بتواند از ظرفیت و استعداد آنها برای حل مشکلات کشور یا پاسخگویی به نیازهای روزمره مردم استفاده کند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.