توطئه های ناکام دشمن برای آشوبگری در ایران
۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
شناسه : 303725
7
دشمنان داخلی و بیرونی نظام، تمام برنامه‌های خود را برای پیگیری و عملیاتی نمودن سه‌گام تغییر باور، افکار و رفتار انجام می‌دهند که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ختم شود تا پایان انقلاب و جمهوری اسلامی را جشن بگیرند، اما حضور مردم انقلابی در صحنه نشان داده که این تصورات یک خیال باطل است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، حدود دو ماهی از شروع ناآرامی‌های در ایران می گذرد، آشوب هایی که زوایای پنهان آن توسط دشمنان برنامه ریزی شده بود و همچنان ادامه دارد و کلیت حکومت جمهوری اسلامی را نشانه رفته است.

بارها در مقاطع مختلف تاریخی انقلاب تلاش دشمنان برای پیاده‌سازی‌ اهداف جنگ نرم را دیده بوده ایم که همه آن ها به نوعی حکایت از سناریوی تغییر ماهیت نظام جمهوری اسلامی دارد و امروز همان سناریو در کشور باز طراحی شده است.
دشمنان داخلی و بیرونی نظام، تمام برنامه‌های خود را برای پیگیری و عملیاتی نمودن سه‌گام تغییر باور، افکار و رفتار انجام می‌دهند که در نهایت به تغییر ساختار سیاسی جمهوری اسلامی ختم شود تا پایان انقلاب و جمهوری اسلامی را جشن بگیرند، اما اینها تنها یک خیال باطل است.
دشمن با کشاندن جنگ به مرزهای ایران، تقویت و حمایت از گروه‌های تروریستی و انجام عملیات های تروریستی در شاهچراغ، ایذه و همچنین کشته شدن جوانان بسیجی و ماموران تامین امنیت، به آتش کشیدن مساجد و قرآن کریم و اهانت به پرچم کشور، به دنبال ایجاد ناامنی در داخل کشور است تا از این طریق مدیریت از دست حکومت خارج شود که تاکنون موفق نشده‌اند.
در این راستا دستگاه های اجرایی بیکار ننشسته اند وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص حملات تروریستی در ایذه، اصفهان و مشهد در بیانیه‌ای این حملات شوم تروریستی را قویا محکوم کرده و گفت: بدون تردید، سکوت عامدانه مروّجان خارجی آشوب و خشونت در ایران در برابر آشکارترین عملیات تروریستی در چند شهر ایران، پیامدی جز تشویق تروریست‌ها و تقویت تروریسم در گستره گیتی ندارد. در واقع کشتارهای کور تروریستی در شهرهای ایذه، اصفهان و مشهد که پس از حمله مشابه اخیر به زائران و نمازگزاران حرم حضرت شاهچراغ شیراز اتفاق افتاد، کماکان مؤید این امر است که چگونه دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگ ایران، ماهیت جنایتکارانه خود را پشت نقاب دروغین دلسوزی برای مردم و فرزندان این کشور پنهان می‌کنند.
محسن رضایی معاون اقتصاد رئیس جمهور نیز در این باره اظهار کرده« آنها در تحریم اقتصادی علیه ایران شکست خورند، به دنبال اجرای پروژه ناامنی در ایران هستند تا با تعطیلی بازارها، عدم سرمایه‌گذاری در ایران و عدم معامله به هدف ‌خودشان که همان تحریم اقتصادی علیه است دست یابند.»
وی همچنین با اشاره به حادثه اخیر تروریستی حرم شاهچراغ شیراز و همچنین حوادث اخیر اصفهان و مشهد، گفت: «هنگامی که این اتفاقات رخ می‌دهند آنها با خودشان می‌گوید آیا ایران سوریه و یا لبنان می‌شود؟ ولی باید به آنها بگوییم کور خوانده‌اید بدانید نه تنها ایران سوریه و لبان نمی‌شود، بلکه ایران سوریه، لبنان را آزاد کرد و خود ایران را که بیش از ۴۰سال است که آزاد کرده است و نیز شما را هم از تمام این مناطق بیرون می‌کند و نیز در کنار این قدرت نظامی اقتصاد کشور را هم درست می‌کند.»
براساس رویکرد دشمنان، می توان پی برد که آشوب‌های اخیر و حوادث تروریستی برنامه ریزی دشمن برای پایان انقلاب است اما آن ها باید بدانند کشور ما قبل و بعد از انقلاب اسلامی حوادث ناگوار بسیاری به خود دیده و با این حوادث بیدار تر می شود و در برابر همه جهانخواران با همه توان ایستادگی خواهد کرد.
*دانا
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.