توزیع 1880 سبدکالا بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب در ماه رمضان
۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۲
شناسه : 281650
10

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: در ماه مبارک رمضان امسال، یک هزار و 880 سبدکالا در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد در میاندوآب توزیع شد.

پ
پ

رسول بخشی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز مانند سال های گذشته، طرح اطعام خانواده های نیازمند و مددجوی تحت پوشش با کمک خیرین و نیکوکاران انجام شد و در کنار آن غذای گرم و سبدکالا نیز در بین خانواده های تحت پوشش توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب افزود: در این راستا از ابتدای ماه مبارک رمضان با کمک خیرین برای دو هزار و 700 خانوار تحت پوشش، افطاری از طریق خیرین تهیه و سفره احسان بر پاشده است.

وی گفت: هم چنین برای یک هزار و 500 نفر نیز غذای گرم  تهیه و در بین خانوارهای نیازمند و مددجوی تحت پوشش توزیع شد.

بخشی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال نیز برای یک هزار و 880 خانوار سبد کالایی هر کدام به ارزش150 هزار تومان تهیه و توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب اظهار کرد: خیرین نیکوکار میاندوآبی همواره یار و مددکار ما بوده و هستند در راستای رفع نیازهای محرومان و اقدامات خداپسندانه قدم برداشته اند و امیدواریم  هیچگاه ما را در تهیه مایحتاج موردنیاز خانواده های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر ما در کمک رسانی به محرومان و نیازمندان باشند.

وی افزود: اجرای طرح محسنین و حامی یابی برای ایتام از دیگر برنامه هایی بود که در ماه مبارک رمضان و در شب های قدر انجام شده است.

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.