توزیع ۱۲۰۰بسته معیشتی توسط خادمیاران رضوی در میاندوآب/ ۲۰ کانون خادمیار رضوی در میاندوآب راه اندازی شد
۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۹:۳۶
شناسه : 291137
8

نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان میاندوآب گفت: در شهرستان میاندوآب تاکنون ۲۰ کانون تخصصی خدمت رضوی راه اندازی شده است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، حمید رضا قنبری در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: دراجرای منشور هفت گانه حکم مقام معظم رهبری به تولیت آستان قدس رضوی مبنی برخدمت به زائرین، ضعفا و همچنین خدمت به مجاوران و مستمندان و مستضعفان و نظر به ظرفیت معنوی بی بدیل آستان قدس رضوی و با بهره گیری از توان مراکز و مجموعه های فرهنگی و مذهبی و اجتماعی سازوکاری تحت عنوان کانون های خادمیاران رضوی در سراسر کشور به عنوان نقطه آغاز این حرکت پیش بینی شده است.

نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان میاندوآب افزود:در این راستا در شهرستان میاندوآب تاکنون اقدام به ایجاد ۲۰کانون تخصصی رضوی شده تا افراد علاقمند در راستای گره گشایی از نیارمندان و بیماران با نام و یاد آقا امام رضا(ع) به ارائه خدمات بپردازند.

قنبری با بیان اینکه ما از اقشار مختلف مردم برای پیوستن به کانون های تخصصی دعوت و استقبال می کنیم، تصریح کرد: کسانی که توانمندی و ظرفیت و تخصصی را دارد که می توانند گره گشایی درد دردمندان باشند، می توانند در این کانونهای تخصصی و محله ای خدمت رضوی عضو شوند.

وی اظهار کرد: تهیه و توزیع لوازم التحریر برای ۱۶۰ نفر از دآنش آموزان محروم و نیازمند، ارائه خدمات ویزیت رایگان، دیدار از خانواده شهدا، تهیه و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی، تهیه و توزیع یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی و توزیع ۴۵۰ پرس غذای متبرک رضوی بین بیماران دربیمارستان عباسی از جمله اقدامات از ابتدای امسال بوده است.

قنبری افزود: هم چنین با ۵ آموزشگاه نیز تفاهم نامه آموزشی انعقاد کرده و در کنار آن برخی اقدامات مانند بهسازی خانه های محرومان انجام گرفته است.

نماینده آستان قدس رضوی در شهرستان میاندوآب هم چنین به اهداف ایجاد کانون های خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی درزمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمات به محرومین ونیازمندان و استفاده ازتوان وظرفیت افراد متخصص کانونها ومجموعه های تخصصی درخدمت رسانی به محرومین ونیازمندان درسراسرکشور بانام و یاد حضرت رضا(ع) از اهداف این کانون ها است.

وی افزود: بهره مندی از ظرفیت معنوی آستان قدس رضوی درجهت تجمیع منابع عظیم مردمی خیرخواهانه افراد دارای ظرفیت وتوانمندی برای حل معضلات ومشکلات اجتماعی وفردی محرومان ونیازمندان از دیگر اهداف این طرح است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.