بی بصیرتی عامل اصلی شکل گیری فتنه ۸۸ /حماسه ۹ دی نقشه ها و محاسبات دشمنان را خنثی کرد
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۸:۲۰
شناسه : 304405
4
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور مردم در 8و 9 دی در واقع نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده و سبب عقب نشینی عوامل دشمن شد.
پ
پ

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد مجتهد شبستری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره فرارسیدن سالروز حماسه ۹ دی، اظهار کرد: آن چیزی که سبب شکل گیری فتنه ۸۸ شد، مانند بسیاری از فتنه ها در سالیان اخیر، تشویق ضد انقلاب و تحریک و دعوت ضد انقلاب و عوامل خارجی و ناآگاهی برخی بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری افزود: احساساتی شدن و اینکه برخی از افراد تصور درستی از حقایق نداشتند و بی بصیرتی و عناد برخی  با هم جمع شده و فتنه ای را ایجاد کردند و کانون فتنه نیز افراد ضد انقلاب و ضد نظام بودند .

وی با بیان اینکه جهالت، عدم بصیرت و عدم آگاهی افراد هم در دامن زدن به فتنه و شعله ور شدن آتش فتنه موثر بود، گفت: افرادی به دلیل عدم داشتن بصیرت و عدم تحلیل درست از وقایع و اسیر بوق تبلیغاتی دشمنان شدن فتنه را همراهی کردند.

مجتهد شبستری تصریح کرد: مردم در ۸ و ۹ دی وقتی دیدند که افراد فتنه گر به تحرکات خود ادامه داده و علاوه بر اینکه آسایش مردم را سلب کرده اند، به مقدسات و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) توهین می کنند، دیگر نتوانستند تحمل کنند و لذا به میدان آمده و طومار فتنه را دهم پیچیدند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: حضور مردم در ۸و ۹ دی در واقع نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده و سبب عقب نشینی عوامل دشمن شد.

وی افزود: حضور مردم در حماسه ۹ دی نشان داد که مردم طرفدار و پشتیبان نظام و انقلاب و ولایت و رهبری بوده و خواستار برخورد با فتنه گران هستند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.