بیش از ۲هزار میلیارد تومان در سفر ریاست‌جمهوری به میاندوآب اختصاص یافت
۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
شناسه : 304185
4
فرماندار ویژه میاندوآب گفت: بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در سفر ریاست‌جمهوری به این شهرستان اختصاص یافت که اقدام ارزشمند و گام مهم دولت سیزدهم برای توسعه شهرستان است.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، علی پیام در جمع دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد میاندوآب اظهار کرد: امروز شاهد هستیم که بیشترین سهم از اعتبارات استانی به میاندوآب اختصاص می‌یابد که بیانگر عزم راسخ و همدلی میان مسوولان با مردم است که در سطح استان و کشور نمادی از امت واحده بوده و امیدواریم ادامه دار باشد.

فرماندار ویژه میاتدوآب  افزود: طی امسال اقدامات ارزشمندی مانند ایجاد دانشکده پزشکی، ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و احداث چهارمین قطب پایگاه داده کشور انجام شده است که بدون حمایتهای استاندار، امام جمعه، نماینده مجلس و مردم انقلابی و شهید پرور میاندوآب حاصل نمی شد.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم این روند ادامه دار باشد تا در آینده ای نزدیک شاهد تاسیس دانشگاه های دیگر نیز باشیم، گفت: امروز روند توسعه میاندوآب شتاب قابل توجهی دارد و  اقداماتی که در طول سال ۱۴۰۱ در جهت رفع کمبودها، ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری، رفع مشکلات تولیدکنندگان و کارآفرینان، خدمات شهری و … انجام گرفته است به هیچ عنوان قابل قیاس با گذشته نیست.

پیام تصریح کرد: بیش از دوهزار میلیارد تومان نیز در سفر ریاست‌جمهوری به این شهرستان اختصاص یافت که اقدام ارزشمند و گام مهم دولت سیزدهم برای توسعه شهرستان است.

فرماندار ویژه میاندوآب افزود: مجموعه دولت با تمام توان در جهت رفع مشکلات تلاش می کنند ولی باید توجه داشت بخش عمده ای از مشکلات امروز ناشی از کم کاری مدیران در گذشته است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.