اقناع‌سازی، مؤثرترین راه مقابله با بدپوششی
۲۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
شناسه : 309591
3
به نظر می‌آید «اقناع سازی» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، مسئله بی‌حجابی به‌عنوان ابزار دشمن برای ضربه‌زدن به‌نظام اسلامی شده است و این را همه می‌دانند از کوچک گرفته تا بزرگ، از باسواد گرفته تا بی‌سواد، از طلبه گرفته تا دانشجو، از بازاری گرفته تا کارگر و مسئله پر واضحی است.

این قضایا شاخه‌ای دیگر از جنگ ترکیبی است که دشمن به‌صورت کارشناسانه وارد شده است.

این جوانان بدحجاب هم فرزندان ما هستند که به اسارت دشمن درآمده‌اند، آنها که بیگانه نیستند اینها فرزندان کشورمان هستند و فکر آنها به اسارت دشمن درآمده است و این هم از غفلت ماست دشمن از غفلت ما استفاده کرده و شبیخون زده است.

سرداران عرصه فرهنگی باید عملیات دیگری طراحی کرده و این فرزندان عزیزمان را آزاد کنند که به نظر می‌آید «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.

اینها عده‌ای قلیل هستند اکثر زنان و دختران ایرانی در طوفان فتنه ترکیبی دشمن استوار ماندند و مقاومت کردند و به الگویی از پایداری شناختی برای همه آحاد ملت تبدیل شدند.

دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصاً دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیای دین است.

در کنار هر اقدامی از طرف دولت، وظیفه اصلی برعهده طیف عظیم جامعه متدینین هست، تا امر ضروری و شرعی که جزء دین است؛ یعنی امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر را با رعایت اصول حاکم بر آن در جامعه نهادینه نکنیم این قضیه و قضایای دیگر در آینده، به نحو درست و کامل اجرا نخواهد شد.

امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر ترک شود اسلام به خطر خواهد افتاد ضمانت اجرایی همه موارد دین به این امر بستگی دارد.

م.جلالی

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.