آغاز ثبت نام تسهیلات کشت گیاهان دارویی در آذربایجان‌غربی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
شناسه : 294207
7
سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: برای اجرای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گیاهان دارویی به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات ارزان قیمت با کارمزد چهار درصد اعطا می شود.
پ
پ

به گزارش زرین خبر، جلال بوتراب در گفت و گو با اروم نیوز، افزود: پیرو تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید، از محل تسهیلات منابع داخلی بابت اجرای طرح گیاهان دارویی ۱۶ میلیارد ۵۲۷ میلیون ریال در مرحله اول به آذربایجان‌غربی اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: متقاضیان با ثبت نام در سامانه سیتا، درصورت واجد شرایط بودن و ارایه مدارک و مستندات لازم می‌توانند از این وام با یک سال دوره تنفس، یک سال دوره مشارکت و سه سال بازپرداخت با بهره چهار درصد در سه قسط در پایان هر سال برخوردار شوند.

سرپرست مدیریت باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: اعطای تسهیلات بانکی به اشخاص حقیقی و حقوقی بخش خصوصی و غیر دولتی واجد شرایط برای اجرای سرمایه گذاری در زمینه توسعه گیاهان دارویی در اراضی دیم وآبی به منظور افزایش کیفیت و کمیت محصول، افزایش صادرات و افزایش بهره وری آب امکان پذیر است.

بوتراب بیان کرد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر به مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان‌ها مراجعه نمایند.

وی افزود: همچنین تولید کنندگان گیاهان دارویی می‌توانند در قالب این طرح از یارانه بذر و نشا و نهال و پیاز و سایر اندام‌های تکثیری برای کشت گیاهان دارویی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.