هشدار به سران قاره سبز/اتحادیه اروپا از اقدام علیه سپاه پشیمان می شود
۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۰
شناسه : 304884
4
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان پارلمان اروپا این را بدانند کاری که شروع کرده اند برای خودشان بیشتر خطرناک است و لذا مراقب اقدامات خود باشند و قربانی توطئه های فریبنده سران صهیونیست ها و حیله گران آمریکایی نشوند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی زرین خبر، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز به نیروی قدرتمند در منطقه و خاورمیانه تبدیل شده است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عزیز ملت ایران بوده و توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اروپایی ها بعد از شکست در اغتشاشات اخیر و نیز در طول ۴۴ ساله انقلاب اسلامی به فکر توطئه جدیدی افتادند، گفت:آنها بعد از اینکه در توطئه های خود موفق نشدند، اکنون می خواهند بین مردم و سپاه پاسداران که در بین مردم بوده و مردم از آنها و آنها از مردم هستند؛ شکاف بیاندازد و اکنون توطئه تروریستی خواندن را مطرح کردند.

وی افزود: سپاه تنها یک تعدادی نیرو و پرسنل نیست بلکه همه ملت ایران سپاهی هستند و اگر بخواهید تروریست بخوانید باید ۸۵ میلیون ایرانی و ملت ایران را تروریست بخوانید.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن این حرکت اتحادیه اروپا، تصریح کرد: هشدار می دهیم که اتحادیه اروپا آگاهانه و عالمانه عمل کند و مردم خود و منافع خود را در نظر گرفته و قربانی توطئه های فریبنده سران صهیونیست ها و حیله گران آمریکایی نشوند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران نه تنها در دل مردم ایران بلکه در دل مردم مستضعف و ستمدیده دنیا و همه انسان های آزاده در اقصی نقاط دنیا از آسیا تا آفریقا جای دارد، تصریح کرد: ما توطئه های ۴۴ ساله آمریکایی و انگلیسی و غرب را فراموش نکرده ایم و تنها در مقابل آنها صبوری کرده ایم.

وی افزود: نمایندگان پارلمان اروپا این را بدانند کاری که شروع کرده اند برای خودشان بیشتر خطرناک است و لذا مراقب اقدامات خود باشند.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.