مسئولان برای کنترل تورم چاره اندیشی کنند
۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
شناسه : 305039
2
نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی: نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولین محترم منطقه ای و دولت محترم و کسانی که با معیشت مردم سر و کار دارند با هر طریق ممکن باید برای موضوع تورم چاره اندیشی کنند.
پ
پ

مهدی عیسی زاده در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی زرین خبر با بیان اینکه معیشت مردم در اولویت کاری مجلس و دولت قرار دارد، اظهار کرد: متاسفانه تورمی که در کشور وجود دارد به ویژه در آذربایجان غربی سبب مشکلات برای خانوارها شده است.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین محترم منطقه ای و دولت محترم و کسانی که با معیشت مردم سر و کار دارند با هر طریق ممکن باید برای این موضوع چاره اندیشی کنند.

وی گفت: مسئولان امر به هر طریق ممکن از جمله دادن یارانه، کالابرگ و سبد کالا و… باید در راستای کاهش تورم در سبد خانوار و معیشت مردم اقدام کنند.

عیسی زاده با اشاره به اینکه سال گذشته پشنهاداتی در بودجه برای معیشت مردم و کنترل تورم ارائه شد، تصریح کرد: برابر بررسی کارشناسان اقتصادی و مرکز پژوهش های مجلس و نیز در وزارت اقتصاد در دولت احساس می شد که این پیشنهادات در تورم اثرگذار باشد ولی متاسفانه عملیاتی نشد و امروز متاسفانه شاهد تورم به ویژه در بین اقشار کم درآمد و دهک های پایین هستیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی به وضعیت تورم در آذربایجان غربی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه رسیدن برخی کالاها به استان ما نیازمند طی مسیر طولانی است، لذا این موضوع سبب می شود تا هزینه های جانبی افزایش یابد که در تورم تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت مبادی مرزی آذربایجان غربی می توانیم در امر صادرات و واردات و تامین کالاها و کنترل تورم در استان بهره مند شویم، تصریح کرد:کشورهای همسایه یک فرصت برای آذربایجان غربی در این زمینه است.

عیسی زاده افزود: مسئولان امر باید چاره اندیشی کند تا قدمی در راستای کنترل تورم برداریم و ما نیز به عنوان پارلمان در خدمت مردم غیور و صبور هستیم تا ان شالله این مشکلات نیز حل شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.