فعالیت 210 بهورز در خانه های بهداشت شهرستان میاندوآب
۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
شناسه : 265189
6

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: هم اکنون 100 خانه بهداشت در میاندوآب دایر بوده و 210 نفر بهورز آقا و خانم در سطح روستاهای شهرستان فعالیت دارند.

پ
پ

به گزارش زرین خبر، سهراب حیدری در مراسم گرامیداشت روز بهورز در میاندوآب با بیان اینکه بهورزان مورد اعتماد روستائیان هستند، اظهار کرد: بهورزان امین ترین افراد جامعه هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب بهورزان را ستون فقرات سامانه سلامت دانست و گفت: شما بهورزان سفیران سلامت در روستاها و مناطق دور افتاده و صعب العبور هستید  و قدر و منزلت خود را بدانید که این دوران خدمت شما یک دوران طلایی است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 20 مرکز بهداشت در شهرستان میاندوآب وجود دارد، افزود: هم اکنون 100 خانه بهداشت در میاندوآب دایر بوده و 210 نفر بهورز آقا و خانم در سطح روستاهای شهرستان فعالیت دارند.

حیدری با بیان اینکه رسالت بهورزان در حوزه پیشگیری و کنترل بیماری های واگیر و غیرواگیر است، تصریح کرد: بهورزان بیشتر مقیم محل فعالیت خود هستند و این سبب تعامل خوب با مردم آن منطقه می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با تاکید بر اهمیت پیشگیری، اظهار کرد: پیشگیری بهتر و مقرون به صرفه تر از درمان است و در بهورزان نیز در زمینه پیشگیری نقش خود را به خوبی ایفا کرده اند.

 

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.