مجموعه پتروشیمی میاندوآب از دغدغه های اصلی ما در زمینه مبارزه با کرونا است 
۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
شناسه : 287599
6

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت:مجموعه پتروشیمی میاندوآب در این برهه از زمان، از دغدغه های اصلی شبکه بهداشت و درمان است، تعطیل شدن این مجموعه در شایع نشدن بیماری کرونا بین کارکنان آن، بسیار حائز اهمیت است.

پ
پ

به گزارش زرین خبر،سهراب حیدری در وبینار رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و رئیس قرارگاه کنترل ‌‌مدیریت ویروس کرونا اظهار کرد: در روزهای اخیر وضعیت بیماری کرونا در این شهرستان پایدار و STABLE است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: بیماران کرونا مثبت  در بخش ایزوله تنفسی و ICU بیمارستان عباسی بستری میاندوآب هستند.

وی گفت: برای پرستاران غیر بومی به منظور محدودیت در رفت و آمد، استراحتگاه و پانسیون پرستاری در نظر گرفته شده و برای پرستاران شاغل در بخش ایزوله تنفسی نیز استراحتگاه بین شیفت در نظر گرفته ایم.

حیدری با بیان اینکه از نظر دارو و تجهیزات مشکل جدی در شهرستان نداریم، تصریح کرد: از تمامی خیرین، سمن ها، موسسات مردم نهاد و به ویژه ستاد مردمی مبارزه با بیماری کرونا در شهرستان میاندوآب تقدیر و تشکر می نمایم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: مجموعه پتروشیمی میاندوآب در این برهه از زمان، از دغدغه های اصلی شبکه بهداشت و درمان است، تعطیل شدن این مجموعه در شایع نشدن بیماری کرونا بین کارکنان آن، بسیار حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.