بیش از ۸۲ درصد جمعیت میاندوآب واکسن کرونا زده اند
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۸:۰۲
شناسه : 305813
4
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب: مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: بر اساس آمار، حدود 82/4 درصد از جمعیت بالای پنج سال تحت پوشش این شبکه حداقل در یک نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده اند.
پ
پ

شهرام احمدی در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اشاره به آخرین وضعیت واکسیناسیون کرونا در میاندوآب، اظهار کرد: بر اساس کل جمعیت، حدود ۷۶/۱ درصد از جمعیت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان میاندوآب واکسن کرونا را در نوبت اول تزریق کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: حدود ۶۸/۶ درصد نوبت دوم و ۳۰/۸ درصد نوبت سوم و یک درصد جمعیت واجدشرایط نیز در نوبت چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی گفت: بر اساس جمعیت بالای پنج سال، حدود ۸۲/۴ درصد از جمعیت تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان میاندوآب واکسن کرونا را در نوبت اول دریافت کرده اند.

احمدی تصریح کرد: بر این اساس ۷۴/۳ درصد جمعیت بالای پنج سال برای نوبت دوم، ۳۳/۴ درصد برای نوبت سوم و ۱/۱ درصد برای نوبت چهارم واکسن کرونا تزریق کرده اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه هم اکنون واکسن کرونا از نوع برکت پلاس، اسپایکوژن و سینوفارم در شهرستان موجود است، اظهار کرد: طبق آمار بیشترین واکسن مورد استفاده مردم در میاندوآب سینوفارم است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.