۱۲ واحد صنفی متخلف در میاندوآب پلمپ شد
۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۱۷
شناسه : 291098
6
در راستای پیشگیری از شیوع کرونا؛

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از پلمپ ۱۲ واحد صنفی متخلف شامل قهوه خانه، باغ تالار و باشگاه ورزشی خبر داد.

پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر با اعلام این خبر، گفت: در تداوم نظارتهای بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان میاندوآب، اماکن و اصناف متخلف که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکردند، پلمپ شدند .

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: در این راستا در چند روز گذشته ۱۰ واحد قهوه خانه، یک باب تالار باغ و یک باشگاه ورزشی در شهرستان میاندوآب پلمپ شدند و از فعالیت آنها جلوگیری شد.

وی اظهار کرد: این واحدهای صنفی متخلف در بازرسی اکیپ مشترک ستاد مدیریت کرونا شهرستان میاندوآب متشکل از نمایندگان فرمانداری، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و اتاق اصناف، پلمپ شدند.

حیدری تصریح کرد: این واحدها از جمله مواردی بودند که علی رغم بازدیدهای مکرر بازرسین و اخطاریه های بهداشتی، حاضر به رعایت موازین بهداشتی و پروتکل ها  نشده بودند، که در نهایت منجر به تعطیلی و پلمپ آها شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: در راستای تامین سلامتی همشهریان و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، نظارت بازرسین بهداشتی به صورت جدی و با حساسیت بیشتر انجام خواهد گرفت و در صورت عدم رعایت پروتکل بهداشتی برخورد قانونی می کنیم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.