تزریق بیش از ۸۰ هزار دز واکسن کرونا در میاندوآب
۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
شناسه : 296029
7
مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب خبر داد؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ازابتدای اجرای طرح واکسیناسیون تا کنون در این شهرستان بیش از ۸۰ هزار و ۲۲۷ دُز انواع واکسن کرونا تزریق شده است .
پ
پ

سهراب حیدری در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۰ هزار و ۲۲۷ دُز واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون شهرستان میاندوآب به جامعه هدف تزریق شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: از این تعداد ۵۴ هزار و ۶۴۵ دُز نوبت اول و ۲۵ هزار و ۵۸۲ دُز هم در نوبت دوم برای شهروندان میاندوآبی تزریق شده است.

وی با بیان اینکه در پی افزایش جمعیت واکسینه شده و مراکز واکسیناسیون و همچنین همکاری مردم در استقبال از تزریق واکسن، تاکنون این میزان از جمعیت شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، گفت: برای جلوگیری از ازدحام شهروندان و تسریع در روند واکسیناسیون، ۲۴ مرکز واکسیناسیون در میاندوآب در نظر گرفته شده و در این مراکز واکسن‌های سینوفارم، آسترازنکا و کووبرکت ترزیق می‌شود.

حیدری با بیان اینکه هم‌اکنون چهار مرکز تجمیعی در این شهرستان از ساعت هشت صبح تا هشت عصر فعالیت می‌کنند، افزود: مرکز تجمیعی واکسیناسیون “شهید محلاتی” در محوطه مجتمع پذیرایی لاله، مرکز تجمیعی “نمایشگاه بین المللی”،‌ مرکز تجمیعی بیمارستان عباسی، پایگاه تجمیعی فرهنگیان (مخصوص فرهنگیان) واقع در خیابان شهدا جنب مدرسه شهید راثی‌ از ساعت هشت صبح تا هشت عصر برای انجام واکسیناسیون دایر هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب افزود: همچنین پایگاه‌های باروق،‌ چهاربرج، گوگ تپه، للکلو، نختالو، چالخاماز، حاج‌حسن،‌ تک‌آغاج، سرچنار، سوگلی‌تپه،‌ شبیلو،‌ مظفرآباد، فسندوز، اوچ تپه، داش‌تپه‌، بکتاش، مرکز شماره یک شهری و روستایی ۲۲ بهمن، مرکز شماره ۲ روستایی قره‌ورن، مرکز شماره پنج دانش و پایگاه معلم در خیابان شهدای جنوبی، بالاتر از آتش نشانی نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر خدمات واکسیناسیون کرونا را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه از تمام کسانی که برای نوبت دوم واکسیناسیون به این مراکز مراجعه می‌کنند درخواست داریم در زمانی که برای آنها در نظر گرفته شده نسبت به‌ تزریق مراجعه کنند، گفت: شبکه بهداشت و درمان میاندوآب آمادگی کامل برای پوشش حداکثری واکسیناسیون را دارد و بر همین اساس از راه‌اندازی هر نوع مرکز تجمیعی واکسیناسیون و گسترش فضای فیزیکی، استقبال می‌کنیم چرا که در این شرایط توجیه منطقی دارد.

حیدری با اشاره به اینکه تزریق تعداد زیاد واکسن برای شهروندان و بالا بردن درصد تزریق واکسیناسیون جمعیت تحت پوشش شهرستان، منوط به ارسال واکسن از دانشگاه علوم پزشکی استان است، افزود: در صورت موجود بودن واکسن محدودیت تزریق در شهرستان نداریم و باید از تمامی فرصت ها برای مقابله با بحران کرونا و واکسیناسیون بهره‌گیری شود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.