درس مکتب عاشورا؛ امید، ایثار و مقاومت است
۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵
شناسه : 310516
5
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری: نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه به قیام عاشورا، امید را در دل‌ها زنده می‌کند، امید به آینده روشن که جبهه حق پیروز بوده و باطل مثل کف روی آبی است که به‌زودی از بین می‌رود.
پ
پ

آیت‌الله عسگر دیرباز در گفتگو با خبرنگار زرین خبر با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش، اظهار کرد: امام حسین (ع) متعلق به همه بشریت بوده و قیام ایشان به الگویی برای همه ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از پیام‌های عاشورا بحث امید و امیدواری است، افزود: مکتب اباعبدالله الحسین (ع) و قیام عاشورا، مکتب امیدآفرین است.

وی با اشاره به اینکه حداقل تعدادی که برای لشکریان عمر سعد عنوان شده ۱۸ هزار نفر بوده و یاران امام حسین (ع) نیز کمتر از ۱۰۰ نفر بوده‌اند، گفت: اما امید در دل امام حسین (ع) و یاران ایشان بود و این پیام در کربلا موج می‌زد.

دیرباز تصریح کرد: آن امیدی که در دل امام حسین (ع) و یاران ایشان بود و مسیر درست زندگی به بشریت را آموخت، این امید را در دل تمامی آزادگان و مظلومان جهان تقویت می‌کند که ما اگر در اقلیت هم بوده و استکبار و صهیونیسم جهانی عده و عده زیادی هم داشته باشد، اگر تشخیص داده باشیم که در مقابل ظلم و استکبار باید بایستیم همچنان که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری می‌فرمایند، باید بایستیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه در این راه ممکن است هزینه بدهیم و اذیت شویم؛ اما پیروز هستیم، اظهار کرد: امید به اینکه خداوند پشتیبان است و این همان نکته امیدآفرین است.

دیرباز با بیان اینکه توجه به قیام عاشورا، امید را در دل‌ها زنده می‌کند، تصریح کرد: امید به آینده روشن که جبهه حق پیروز است و باطل مثل کف روی آبی است که به‌زودی از بین می‌رود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.