دشمن از ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی‌ در هراس است
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
شناسه : 311690
2
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب گفت: دشمن امروز از ترویج روحیه ایثار و شهادت‌طلبی که رمز پیروزی در دفاع مقدس بود، در هراس است.
پ
پ

 به گزارش زرین خبر، سرهنگ پاسدار محمد پیری در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای باروق در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: جایگاهی بالاتر از شهید و شهادت نیست و این جایگاهی است که بزرگان نیز به آن غبطه می‌خورند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در جبهه‌ها موج می‌زد، گفت: فرهنگ و روحیه شهادت‌طلبی، موضوعی بود که در هشت سال دفاع مقدس در محاسبات دشمن نمی‌گنجید.

 وی با بیان اینکه دشمن امروز از ترویج این روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در هراس است، افزود: همین روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است که سبب شد تا دشمنان در مقابل رزمندگان اسلام سر تعظیم فرود آورند.

 پیری با اشاره به اینکه قدرت و ابهت رزمندگان ایران اسلامی به سبب نیروی انسان‌ساز اسلام است، گفت: ایمان به خدا، معنویت، اتحاد و تبعیت از ولایت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با بیان اینکه امروز دشمن صحنه نبرد را عوض کرده و از جنگ سخت به جنگ نرم و ترکیبی روی آورده است، تصریح کرد: امروز دشمن جنگ ترکیبی و نرم را در اولویت خود قرار داده و از این طریق می‌خواهد اذهان و افکار را مدیریت کرده و به اهداف خود دست یابد.

 پیری اظهار کرد: دشمن این را به‌خوبی می‌داند که رزمندگان اسلام، نیروهای جان‌برکف دارند که تهدیدات آنها را به فرصت تبدل می‌کند و آنها از این واهمه دارند.

 وی به فشارها و تهدیدات دشمنان علیه نظام، انقلاب و مردم ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: علی‌رغم همه فشارها و تهدیدات دشمنان، مردم ایران اسلامی هنوز هم بر سر آرمان‌های خود استوار و پایدار ایستاده‌اند.

 پیری اظهار کرد: به هر دولت و ملتی این همه فشار وارد می‌شد، شکست خورد بوده؛ ولی ایران اسلامی استوار ایستاده و به برکت رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری به یک قدرت تأثیرگذار در منطقه و نیز الگویی برای همه کشورهای مستضعف تبدیل شده است.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب با تأکید بر اینکه باید در مقابل توطئه‌ها و جنگ نرم دشمنان هوشیار بود، گفت: دشمن افکار را نشانه گرفته و می‌خواهد جای جلاد و شهید و ارزش و ضدارزش را عوض کند و لذا باید نسبت به این موضوع هوشیار بود.

 وی با تأکید بر اینکه باید از دفاع مقدس درس و الگو بگیریم، تصریح کرد: دفاع مقدس به ما آموخت که چگونه بر سر آرمان‌ها بمانیم و امروز نیز همه وظیفه داریم با الگوگیری از دفاع مقدس بر سر آرمان‌های خود که حاصل خون بهترین جوانان این مرزوبوم است، پایدار ایستاده و از آنها پاسداری کنیم.

سرهنگ پاسدار فخرالدین حبیبی فرمانده و حجت‌الاسلام محمود نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج باروق نیز در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر لزوم ترویج ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه تأکید کردند.

مداحی حجت‌الاسلام شیخ مسلم جعفری، قرائت دل‌نوشته و خاطره‌گویی از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.